Eonix Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 For ikke å glemme hardware oppgraderinger i serverfarmen som hoster spillene, dette er heller ikke gratis. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Synes det burde være gratis, og en månedsavgift på 100kr. Synes det er litt drøyt når noen spill koster nesten 700kr. Men hva er en grei månedsavgift? 100-150kr er vel nok. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Synes det burde være gratis, og en månedsavgift på 100kr. Synes det er litt drøyt når noen spill koster nesten 700kr. Men hva er en grei månedsavgift? 100-150kr er vel nok. akkurat hva jeg også mener! Jeg så at en her sa at spilla kunne koste 50 spenn, men det er jo også for drøyt! Da tjener butikkene ingen ting! Husk at det skal lages CD`plater, cover, manualer osv osv... Da er det bedre om man bare får lastet ned spillet gratis! Jeg vet at Eve er gratis for nedlasting, men det gidder jeg ikke å spille! Reise rundt i verdensrommet å plukke stein? nei ellers takk... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 man trenger jo bare en cd og vanelig cover, manualen kan ligge på cd`n.. greit, 50 var kanskje litt lite, la oss si 100-150 kr da... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Huff...skjønner du ikke? INGEN kommer NOEN GANG til å gjøre det! Da er det jo heller bedre om man kan laste den ned! Prøv heller å komme med forslag som i det minste ER mulig! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ja, jeg vet det, men de burde gjøre det... BURDE! Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kva med dei som har jobba med spelet i opptil fleire år for å gjere det klart? Skal ikkje dei få lønn? Det du betalar i månaden går til vedlikehold, og lønningar til teamet som vil jobbe med spelet etter lansering. Sjølve utviklingsprosessen involverar mange fleire, og det er klart dei også skal ha lønn. Ingenting er gratis;) Lenke til kommentar
bogg Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 speler du wow eller for att eg jør d Lenke til kommentar
Givdul Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 At folk i det hele tatt kjøper seg et spill, for så å betale for å spille det, er helt latterlig! Det sier en god del om personene vil nå jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå