Titanstig Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det noen som har et bakstykke til Lian Li 6070 B (det lyddempede kabinettet) ? Noen som vet hvordan jeg skal få tak i et? Kjøpte brukt, og det fulgte ikke med. Kontaktet Microplex, men de hadde det ikke. Blir ikke mye lyddemping i musikk-dataen med så stort hull bak.... Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva mener du med "bakstykke" ? Tenker du på den platen som holder PSU fast i kabinettet ? hvis det er den bør det ikke være vanskelig å lage den. mulig jeg som er i koma her men..........? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Etter hva jeg kan forstå er det enten bakplaten til psu, eller hele HK plata?? Begge del skal da vel følge med?? det er jo rart om det ikke gjør det. Lenke til kommentar
tenthumbs Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 muligens tenker han på i/o-dekselet? men det skal jo følge med hovedkortet, da, ettersom et generisk et aldri stemmer overens med portene på hk uansett. om det er det som mangler er det en ide å si hvilket hovedkort det skal passe til, så er det sikkert noen som har et liggende. og det minner meg på at jeg gjerne skulle hatt et i/o-shield til et asus p4c800 g/d sjøl om noen har et liggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå