Thorvald Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hallo, eg fikk meg en OKI OL400w laser skriver. Det er bare 1 problem oki har vist ikke laget denne... Hvis det er noen som har fått denne til og virke under winxp eller 2K3 server så hadde eg satt pris på noen tips. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hallo, eg fikk meg en OKI OL400w laser skriver. Det er bare 1 problem oki har vist ikke laget denne... Hvis det er noen som har fått denne til og virke under winxp eller 2K3 server så hadde eg satt pris på noen tips. Man lager ikke hardware uten driver hvis det er nødvendig for å bruke hardware'en Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Si det til oki. De laget en driver til win95 og så stopp. Det skal være mulig har eg hørt av folk. Men folk sier jo så mangt... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Er visst flere som har hatt problemer med det samme: 1. Skal kunne virke med W95 driveren med litt knoting som beskrevet her. 2. Kanskje det funker med en HPII driver som her. 3. Eller kanskje med litt modding av NT's driver for PCL4 som her. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå