tjall Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Noen som har troen på disse billige klamskjell-telefonene fra samsung? Personlig tror jeg de overgår det meste vi har sett i denne prisklassen, og jeg må si de virker fristende. Kamera mangler på begge, men dette ser ikke jeg det helt store problemet med. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har troen på disse to.Men skulle jeg velge mellom de to hadde jeg valgt E100,den har utvendig display,TFT 65k fargeskjerm og 9MB minne.X450 har ikke utvendig display,UFB 65k fargeskjerm og kun 1,3MB minne.Sikler selv på E100.Pent design. Lenke til kommentar
tjall Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Enig med deg der, tror nok e100 er en het kandidat til neste mobilkjøp. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det som gjør X450 mer aktuell for meg er at den har triband, noe som E100 ikke har. Har normalt vært i USA en gang i året de siste 4-5 årene så en triband er nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå