Ravis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvordan setter man innstillingene slik at fokus blir satt til uendelig? På mitt gamle G3 gikk dette an(husker ikke hvordan). Jeg tok en del bilder av soloppgangen på Satellite Beach sør for Cape Canaveral i Florida, men jeg ble ikke helt fornøyd med dybdeskarpheten. Det var jo synd, for det blir en stund til jeg får en slik mulighet igjen. Nå skal det sies at dette var mine aller første bilder med 300D, jeg brukte KIT-linsa, med og uten zoom samt at jeg brukte full auto og Landscape. Tor Eivind Ravndal Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Still objektivet til manuell fokus og vri fokusringen til uendelig. Funksjonen ligger altså i objektivet, og ikke i kameraet som den gjorde på G3. Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Still objektivet til manuell fokus og vri fokusringen til uendelig. Funksjonen ligger altså i objektivet, og ikke i kameraet som den gjorde på G3. Takker så mye! Skulle visst dette tidligere... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare husk på at noen objektiver kan fokusere "forbi" uendelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå