alos Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Maskina mi restarter når jeg skal avslutte den, hva er grunnen? Delene: MSI k7T turbo Duron 900 WD 80GB Billion ISDN card CNet PRO200 netverkskort Creative cr R/RW Nvidia riva 128 (forige skjermkort brant, nytt på vei i posten) Kjører win2K på maskina. Noen som har en ide om hva som er feil? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: alos skrev (2002-04-14 22:49):Maskina mi restarter når jeg skal avslutte den, hva er grunnen?Kjører win2K på maskina.Noen som har en ide om hva som er feil? Sjekk for det første at opsjonen 'Avslutt' og ikke 'Starte på nytt' er valgt etter du har klikket 'Start - Avslutt'... Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hadde samme problem med winxp. Det var billion isdn kortet som var grunnen. Det løste seg da jeg lasta ned nye drivere. Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 har du sjekka at driverne er kompatibel med operativsystemet? hadde samme problem med winxp og easy cd creator, måtte ha en oppdatering. prøv og oppdater driverne dins som er gamle og kan være inlompatibel med operativsystemet ditt. håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå