Gå til innhold

Hvor bør jeg kjøpe dataspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
står på forsiden: portofritt på alt du bestiller frem til tirsdag ;)

Kan forresten også anbefale gamesmix.com, zailor, eller bestshop

ok, så ikke jeg :roll:

Men siden jeg har forhåndsbestilt det, og det mest sannsynlig ikke blir sendt før i slutten av oktober, betyr det at jeg må betale frakt+porto selv da, eller gjelder det fra den dagen ordren ble opprettet?

Lenke til kommentar

Håper det er når ordren ble gjort(noe som er en stoor fordel for oss kjøpere)

Bestilte Pirates of the Caribbean på fredag, da stod det 99,- som total pris, og null i frakt.

Gamesmix var også den butikken som vat billigst på dette spillet(de andre lå helst på 3-400 kr)

Men så har de rota litt å, jeg har prøvd å få den til å sende passordet mitt, og har bektreftet og sendt inn mitt ønske av passord og brukernavn, men den dag idag, 4 uker etter jeg prata med dem, så har jeg ikke fått noe svar(måtte lage ny konto hos de).

Lenke til kommentar
hmm...

hva med www.cdwow.com

bestiller du fra dem slipper du å betale norsk mva... (24 % i tillegg på det som koster over kr 200,-) dette fordi de setter et klistremerke på pakka med value under 17 pund eller no..

espresso

Eneste negative er at de kun har konsoll spill da. Ellers er det en excellent butikk for CD'er og lignende. Har kjøpt masse derfra, og man slipper moms og de har masse US releaser. Litt lang leveringstid, ca 1 uke, men aldri tatt mer enn en uke for meg da :D

Anbefales

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...