Gå til innhold

Hvor bør jeg kjøpe dataspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm...

hva med www.cdwow.com

bestiller du fra dem slipper du å betale norsk mva... (24 % i tillegg på det som koster over kr 200,-) dette fordi de setter et klistremerke på pakka med value under 17 pund eller no..

espresso

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale at du unngår Zpill.no for enhver pris. Bestilte et spill, det kom ikke, fikke regningen i inkasso, inkassoselskapet fant ut at jeg ikke hadde fått spillet, saken henlagt. Så fikk jeg mail fra Zpill som kjeftet over at jeg ikke hadde tatt kontakt med dem tidligere. For en måned siden la de inn saken IGJEN hos inkassoselskapet...sueriøst, usikkert, anbefales ikke i det hele tatt.

Best jeg kan si er Elkjøp.

Lenke til kommentar

Unngå gamesmix. Hadde en rimelig brukbar krangel med de pga at de videresendte/solgte min personalia, så plutselig fikk jeg reklame for barneleker i posten der det stod at de hadde fått tak i adresse osv fra gamesmix.

Edit: Kan legge til mailen jeg fikk fra Gamesmix:

Hei !

Kjøp og salg av adresser er fult lovlig i Norge, så fremt du har bedt om at

du IKKE vil at adressen skal vidreformidles.

Dette er ikke noe problem for oss. Vi sperrer din adresse i dag og da vil

ikke din adresse bli solgt videre fra oss noe mer.

Med hilsen

GAMESMIX.COM

Marita

kundeservice

Greit nok at de har loven på sin side (men jeg påstår dette er rett og slett dårlig behandling av kunder), men man må faktisk spesifisere at man ikke ønsker dette. I så fall burde man ha en liten checkbox eller lignende der man krysser av hva man ønsker, men det vil vel gi litt for få adresser til de.

Uansett, jeg klagde tilbake og har ikke hørt fra de siden. Skal legges til at jeg ikke har mottatt noe lignende fra _noen_ av alle de mange netshop'ene jeg har handlet på siden og før.

Endret av isiac
Lenke til kommentar
www.gamesmix.com er en fin side. Bra leveringstider og priser.

betaler man for frakt fra gamesmix.com? Har forhåndsbestilt GTA San Andreas og det sto 0kr på porto og gebyr. Betyr det at frakt og alt er gratis?

står på forsiden: portofritt på alt du bestiller frem til tirsdag ;)

Kan forresten også anbefale gamesmix.com, zailor, eller bestshop

Endret av AtleP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...