Master Casemod Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg bestilte kabelsamlere fra microplex og fikk med såkalte krympeslanger skjønte ikke bæret av hva jeg skulle med de/hvordan de fungerte? noen som veit det ell? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det går an å søke.. Du bruker enten varmluftpistol eller lighter\fyrstikk eller noe lignende. Varmer til strømpen har blitt ca dobbelt å liten, erller til den sitter tett på ledningen. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 høø....den må varmes opp? smelter den ikke hvis du tar en fyrstik p å den a?? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Endret 8. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ehh. Du fikk svar.. Slutt med de unødvendige inleggene. Nei den smelter ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 gjør det slik jeg og men med ett lite problem.. bruker ligther men plustelig vil den ikke krympe mer.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Den krymper ca til 50% størrelse. Den krymper jo ikke til det ikke er mer igjen Du varmer vel rundt hele slangen? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 har gjort det nå....bra resultat...men går over fra fyrstikke til varmegreie... Lenke til kommentar
Machine2003 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 bra, d var vel ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå