Joacim Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei jeg har et lite broblem med runde kabler, den finder ikke hardisken min nå er jeg bare dritt forbanna og holder på å spise den runde kablen...@#¤%!!!+`%... Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill før jeg spiser den,takk. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Quote: On 2002-04-14 22:44, Joacim skrev:Hei jeg har et lite broblem med runde kabler, den finder ikke hardisken min nå er jeg bare dritt forbanna og holder på å spise den runde kablen...@#¤%!!!+`%... Er det noen som kan hjelpe meg, vær så snill før jeg spiser den,takk. Jeg har også rundkabler. Du kan godt få spise mine oxo Rundkabler er den verste dritten jeg noen gang har hatt. Stive og vanskelige å plassere. Dessuten gikk jeg ned i HD-ytelse med runde kabler. Sveinl. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Mine runde sølvfargede kabler fungerer fint. Det viktigste er i midlertidig at de ikke hindrer luftsirkulasjonen og at de er fine:) Dessuten synes jeg de er lettere å plassere enn standard kabler... Husk å dytt kabelen skikkelig inni harddisken. Ellers funker den ikke vet du... ikke det at jeg tror du har glømt det, men jeg hadde en stund litt problemer med min nye 120Gb.......... :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Har du også tenkt til å spise de. De ser jo ut som lakris (de svarte og gule), og jeg blir så godtesjuk hver ganmg jeg ser dem. Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 jeg har kutta opp og stripsa sammen mine vanlige flatkabler. funka 100% bedre enn de runde kablene. de så fancy ut, men var no total dritt! det var 400 spenn rett ut av vinduet. :sad: Lenke til kommentar
Joacim Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 kjøpte ny kabel type flat da såklart men det var jo bortkasta penger.....Får vel lure en liten drittunge med navn Frank-Andre aka Dr.Bass hehe... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Man kan jo, hvis skal lage kabler sjøl ta og enten bruke krympeplast eller vanlig teip å surre den rundt. Da ser de ut som butikk kjøpte kabler, hvis det er meningen Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Er du frekk eller jokke? Det var jeg som fant ut at de funka allikevell. Du sier ikke takk engang :sad: Lenke til kommentar
Joacim Skrevet 15. april 2002 Forfatter Del Skrevet 15. april 2002 Bare forde du har raid hovedkort.Dust 120,- perr stykk.....Takk Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Dust.. den ene kabelen er ikke din engang da. Jeg er ikke interessert i kjøpe den. Gikk mye ned i harddisk ytelese (som er viktig når man kjører raid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå