Thel Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei, jeg bestilte aopen h600b i går, var dette et bra kjøp? Har hørt at strømforsyningen som følger med er F/S, stemmer det? PSU alene koster jo da 400kr.. Hvordan er vekten på h600b? I forrhold til chieftech f.eks? Er også redd for å bli lei kab ettervert, er det vanskelig å modde kabinettet? Takk for hjelp:) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) JA bra valg og NEI er ikke vanskelig å modde. Det er ikke tungt. Og JA det er den PSU'en. Endret 8. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har det selv og er kjempefornøyd.. Strømforsyningen som følger med er en slik.. Koster alene 595,- Det veier 9,1 Kg Vanskelig å modde? Nei ikke noe vanskeligere enn andre skulle jeg tro. Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvor bestilte du det kabintettet da? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg kjøpte fra www.netshop.no, er godt fornøyd med de til nå, de sendte forresten pakken samme dag som bestillingen, bestilte noen andre deler på komplett sammtidig, de er "en dag etter" på turen til tromsø Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvor bestilte du det kabintettet da? Hvis du lurer fordi du skal kjøpe selv, se her: https://prisguiden.no/produkt/8669 Jeg kjøpte mitt på PSdata og anbefaler de. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tok det en jævla dag å få fra netshop???? kort tid da! Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hei, jeg bestilte aopen h600b i går, var dette et bra kjøp? Har hørt at strømforsyningen som følger med er F/S, stemmer det? PSU alene koster jo da 400kr.. Hvordan er vekten på h600b? I forrhold til chieftech f.eks?Er også redd for å bli lei kab ettervert, er det vanskelig å modde kabinettet? Takk for hjelp:) -> psu alene koster ca 600kr. Dette er mye kabinett/strømforsyning for pengene. Det veier vel 12-13 kilo. AOpen H600B er tyngre enn mitt gamle Chieftec Dragon Midi kabinett. Modding av dette kabinettet er lett og blir tøft når du gjør det bra. Svart kabinett med f.eks vindu og blått lys er stilig edit: huff, dette ble bare en oppsummering av det alle andre har svart. Skal lese mer nøye fra nå av.. Endret 9. juni 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe, neida, det går nåkk mer en 1 dag til Tromsø ja Men, netshop sendte sine varer tirsdag, mens komplett sendte de onsdag, selv om bestillingen på begge kom på mandags kveld:) Lenke til kommentar
Shader Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 H600B er det veldig bra kabinett med en veldig bra strømforsyning. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Stemmer det at h600b veier ca 9 kilo og et normalt cheftech ca 15 kilo? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har bare hørt bra om dette kabinettet, jeg tror du har gjort et veldig bra kjøp.. Det sier de jo på hardware.no også da Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, jeg har en følese av at jeg har gjort et bra kjøp her Kunne selvsagt kjøpt et annet med vindu, men det blir morro ettervert å lage dette selv:P Eneste dumme er at flere av mine kamerater har bestilt samme som meg:/ Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Det står oppgitt 9,1 kg oppgitt på http://www.psdata.no Chieftec har mange kabinetter oppgitt til ca. 16 kg, men har lettere kabinetter også.. Helt ned til 8 kg. /Jeg gikk fra et billigkabinett til 500,- for et år siden og over til 600B.. Det oser av kvalitet i forhold. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Nå lyser jeg jo nesten opp:P Gleder meg så sykt Hvor lang tid bruker en pakke fra oslo til tromsø ca? Noen som vet? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Strømforsyningen som følger med er en slik.. Koster alene 595,- Er du sikker på at det er den? Det er jo "super low noise" psu da:D Da er vell støynivået ganske lavt på dette kabinettet da? Hvordan er vifta som følger med? Bråkete? Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Vifta som følger med støyer litt for mye. Kabinettet blir nesten helt stille hvis du skifter den ut med en roligere. =) Er du sikker på at det er den? Det er jo "super low noise" psu da:DJ --> jeg kan bekrefte 100% sikkert at det er den strømforsyningen som følger med Endret 9. juni 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Åpnet kabinettet og dobbeltsjekket.. På min PSU stod det: AO 350 12 APN F La til et bilde PSU Regner med at det det er: >> Denne << fra AOPEN sine hjemmesider.. Støynivået er lavt, ja.. Kan være en fordel å bytte ut den medfølgende kabinettvifta med en bedre eller viftestyring. Den støyer mest.. (min er ute av huset til fordel for papst 19 dB og zalman fanmate) Ang PSU og støy.. Blir vel aldri fornøyd.. Løse fremtidige planer om å vannkjøle den.. Støyer lite, hører bare airflowen.. (Edit: Bildet av PSU var visst ikke av beste kvalitet) Endret 9. juni 2004 av morcan Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Har det selv til xp maskinen er kjepefornøyd med det . Strømforsyningen som følger med er en slik.. Koster alene 595,- Ja det er den Endret 9. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå