Gå til innhold

h600b, bra valg?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte aopen h600b i går, var dette et bra kjøp? Har hørt at strømforsyningen som følger med er F/S, stemmer det? PSU alene koster jo da 400kr.. Hvordan er vekten på h600b? I forrhold til chieftech f.eks?

Er også redd for å bli lei kab ettervert, er det vanskelig å modde kabinettet?

Takk for hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte fra www.netshop.no, er godt fornøyd med de til nå, de sendte forresten pakken samme dag som bestillingen, bestilte noen andre deler på komplett sammtidig, de er "en dag etter" på turen til tromsø:p

Lenke til kommentar
Hei, jeg bestilte aopen h600b i går, var dette et bra kjøp? Har hørt at strømforsyningen som følger med er F/S, stemmer det? PSU alene koster jo da 400kr.. Hvordan er vekten på h600b? I forrhold til chieftech f.eks?

Er også redd for å bli lei kab ettervert, er det vanskelig å modde kabinettet?

Takk for hjelp:)

-> psu alene koster ca 600kr. Dette er mye kabinett/strømforsyning for pengene.

Det veier vel 12-13 kilo. AOpen H600B er tyngre enn mitt gamle Chieftec Dragon Midi kabinett.

Modding av dette kabinettet er lett og blir tøft når du gjør det bra. Svart kabinett med f.eks vindu og blått lys er stilig :yes:

edit: huff, dette ble bare en oppsummering av det alle andre har svart.

Skal lese mer nøye fra nå av.. :p

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Ja, jeg har en følese av at jeg har gjort et bra kjøp her :) Kunne selvsagt kjøpt et annet med vindu, men det blir morro ettervert å lage dette selv:P Eneste dumme er at flere av mine kamerater har bestilt samme som meg:/

Lenke til kommentar

Vifta som følger med støyer litt for mye. Kabinettet blir nesten helt stille hvis du skifter den ut med en roligere. =)

Er du sikker på at det er den? Det er jo "super low noise" psu da:DJ

--> jeg kan bekrefte 100% sikkert at det er den strømforsyningen som følger med ;)

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Åpnet kabinettet og dobbeltsjekket.. På min PSU stod det: AO 350 12 APN F

La til et bilde PSU

Regner med at det det er: >> Denne << fra AOPEN sine hjemmesider..

Støynivået er lavt, ja.. Kan være en fordel å bytte ut den medfølgende kabinettvifta med en bedre eller viftestyring. Den støyer mest.. (min er ute av huset til fordel for papst 19 dB og zalman fanmate)

Ang PSU og støy.. Blir vel aldri fornøyd.. Løse fremtidige planer om å vannkjøle den.. Støyer lite, hører bare airflowen..

(Edit: Bildet av PSU var visst ikke av beste kvalitet)

Endret av morcan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...