Term Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Skal se etter dere Wishmaster og odex. Selv heter jeg LordTerm på serverene. Spiller mest på 120 serveren til UK island Hopper, eller så er jeg på DE Djakarta. Mest på island hopper. Switcher mellom å være engi og medic. Det er så utrolig mange dårlige medicer der ute. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har eit lite problem her.. eg klarar ikkje å joine nokon serverar.. trykker join, men det skjer INGENTING... Er det noko eg må gjere før eg begynnar å spele? Har de nokon idè? Har du Norton Internet Security? Det skaper problemer for mange. Prøv å disable den og se om det går. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Har eit lite problem her.. eg klarar ikkje å joine nokon serverar.. trykker join, men det skjer INGENTING... Er det noko eg må gjere før eg begynnar å spele? Har de nokon idè? Har du Norton Internet Security? Det skaper problemer for mange. Prøv å disable den og se om det går. Enig i dette... ville bare legge til at hvis du må slå av Norton Internet Security (NIS) for å komme deg inn på en server, så kan du ETTER at du er inne i spillet, switche deg ut til windows igjen og enable NIS på nytt.... (bruke windows tasten ) Da er Joint OPS igjennom muren og funker helt fint. (helt til du eventuelt skal prøve deg på ny server, da e det samme regla om igjen ) kan kanskje være greit å ha NIS oppe å gå med tanke på andre prog... for min egen del ble jeg lei av hele NIS og la in Zone Alarm istedet... no problems Ang det å se etter hverandre på servere. hva med å merke nickene litt? jeg har for min del [NOR] bak (altså Wishmaster[NOR] eller bare finne på noe annet? HW eller.no kan bli litt elettere å kjenne igjen nicket da.. er jo tross alt ENDEL folk på enkelte av servera Endret 11. juni 2004 av Bomboo Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 demo var kanske bra den(fin grafikk,gameplay) men hakker jo vilt på serverene,måtte finne servere med bare noen stk for at spillet skulle gå bra.. dette kan jo ødelegge mye for spillgleden,tror ikke servere er stor nok til dette..! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har eit lite problem her.. eg klarar ikkje å joine nokon serverar.. trykker join, men det skjer INGENTING... Er det noko eg må gjere før eg begynnar å spele? Har de nokon idè? Har du Norton Internet Security? Det skaper problemer for mange. Prøv å disable den og se om det går. Er du gal? Sist jeg gjorde det, ble maskinen så stappet av virus at jeg måtte formatere hele driten! Sett heller Jointops som et av programmene du godkjenner skal ha tilgang til internett, under Programkontroll? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Den nye demoen har null problemer med NIS. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har eit lite problem her.. eg klarar ikkje å joine nokon serverar.. trykker join, men det skjer INGENTING... Er det noko eg må gjere før eg begynnar å spele? Har de nokon idè? Har du Norton Internet Security? Det skaper problemer for mange. Prøv å disable den og se om det går. Jupp, samme skjer hos meg,, men jeg har ZoneAlarm... Må allti disable den får ¨å kunne få frem serverene Lenke til kommentar
TDK Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Fet demo! Det må være en av de feteste multiplayer demoene jeg har spilt! (forresten er nicket TDK [NOR] inne på spillet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå