Gå til innhold

Ny Joint Ops-demo i morgen!

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått lekt meg med den nye demoen. Jeg må si at Joint Ops er et bunnsolid spill, selv om jeg synes Söldner er kulere, på tross av alle problemene med det.

En liten catch med denne nye demoen er at du ikke får spilt betademoen på NovaWorld lengre. Med andre ord må vi vente på fullversjonen før vi får lekt oss på Pulau Jagung Islands igjen.

*Magnus*: Med den maskinen du har, så burde Joint Ops flyte bra. Jeg går ut i fra at du joiner servere med lavest mulig ping og som har grønn performance indicator?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått lekt meg med den nye demoen. Jeg må si at Joint Ops er et bunnsolid spill, selv om jeg synes Söldner er kulere, på tross av alle problemene med det.

En liten catch med denne nye demoen er at du ikke får spilt betademoen på NovaWorld lengre. Med andre ord må vi vente på fullversjonen før vi får lekt oss på Pulau Jagung Islands igjen.

*Magnus*: Med den maskinen du har, så burde Joint Ops flyte bra. Jeg går ut i fra at du joiner servere med lavest mulig ping og som har grønn performance indicator?

jupp.. joiner aldri servere med ping over 50 å alle er grønne :yes:

hvor mye ram krever spillet ?

Lenke til kommentar

Dette var gøy..

er trøtt idag *gjesp*

Ble noen timer foran skjermen inatt! :dribble:

Syns spillet ser bra ut nå... hadde ikke noen problemer med bugs jeg hang meg opp i...

lagget litt avogtil, men det kan godt være forbindelsen som hikker litt ?

Tar litt tid å venne seg til det nye kartet, syns det var litt rotete, men det kommer seg sikkert når jeg blir kjent :-)

skikkelig irriterende med alle disse j*vla wombatene som fiser rundt og skyter på ALT, friend or enemy. + egotripperne som tar alt av transport uten å tenke på andre. Er bare om å gjøre å komme seg fra A til B fortest mulig.

Men for slike som ikke kan lagspill, så er vel dette spillet ikke særlig kult i lengden skulle man tro?

Er jo teamwork man får utrettet mest med her :-)

Noen som har testet å spille dette med headset?

hvis noen vil teame litt en kveld, så se etter Wishmaster[NOR] og send en liten message. :-)

må være greit å gruppere litt skulle man tro? :hmm:

have fun! :thumbup: b :dribble:

Lenke til kommentar

ADODB.Field error '800a0bcd'

Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record.

/file_download_iframe.asp, line 236

Dette sto der når eg skulle laste ned demoen frå den offisielle heimesida.. :no:

Lenke til kommentar
Dette var gøy..

er trøtt idag *gjesp*

Ble noen timer foran skjermen inatt! :dribble:

Syns spillet ser bra ut nå... hadde ikke noen problemer med bugs jeg hang meg opp i...

lagget litt avogtil, men det kan godt være forbindelsen som hikker litt ?

Tar litt tid å venne seg til det nye kartet, syns det var litt rotete, men det kommer seg sikkert når jeg blir kjent :-)

skikkelig irriterende med alle disse j*vla wombatene som fiser rundt og skyter på ALT, friend or enemy. + egotripperne som tar alt av transport uten å tenke på andre. Er bare om å gjøre å komme seg fra A til B fortest mulig.

Men for slike som ikke kan lagspill, så er vel dette spillet ikke særlig kult i lengden skulle man tro?

Er jo teamwork man får utrettet mest med her :-)

Noen som har testet å spille dette med headset?

hvis noen vil teame litt en kveld, så se etter Wishmaster[NOR] og send en liten message. :-)

må være greit å gruppere litt skulle man tro? :hmm:

have fun! :thumbup: b :dribble:

hvilkem server er du på, hva med¨å prøve å få flere hw.no medlemmer på samme server?

V -Veldig veldig trøtt etter en lang natt med joint ops, og neste blir lengre.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...