Gjest Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I morgen, 9. juni, slippes den offisielle demoen til Joint Operations: Typhoon Rising. Presseslippet fra NovaLogic finner du her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Håper at den ikke blir like grusom som den første da. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Håper at den ikke blir like grusom som den første da. Får håpe det. Den første var jo virkelig GRUSOM... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) HER ER DEN FOLKENS -> https://www.novaworld.com/NWCommunities/top...ic_ID=417493855. Hehe!!! Endret 9. juni 2004 av Gjest Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Mistet helt smaken for dette spillet etter første demo. Noen andre får prøve først, om det er überbra får jeg vel heller laste ned... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har akkurat samme problmetet med denne demoen som den andre må kjøre på 1024*768 får å kjøre det hakke fritt.. 1280*1024 hakker som FAAN som sagt.. speccen min er: [email protected] r9800pro@XT 512DDR PC2700 ( kanskje den som gjør det ? ) ABIT NF7-S Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 demoen virker grei.. men det hakker som faen Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hakker og hakker Jeg syne det hysterisk morsom med joint jeg. Å spille med 100 andre er helt vilt. Første demoen var ille den, joda, men jeg spilte den i timesvis jeg. V Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jupp. synes det er rå artig jeg å.. men at jeg må kjøre på 1024*768 for å få det lagg ( hakke ) fritt er IKKE artig Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nå har jeg fått lekt meg med den nye demoen. Jeg må si at Joint Ops er et bunnsolid spill, selv om jeg synes Söldner er kulere, på tross av alle problemene med det. En liten catch med denne nye demoen er at du ikke får spilt betademoen på NovaWorld lengre. Med andre ord må vi vente på fullversjonen før vi får lekt oss på Pulau Jagung Islands igjen. *Magnus*: Med den maskinen du har, så burde Joint Ops flyte bra. Jeg går ut i fra at du joiner servere med lavest mulig ping og som har grønn performance indicator? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Nå har jeg fått lekt meg med den nye demoen. Jeg må si at Joint Ops er et bunnsolid spill, selv om jeg synes Söldner er kulere, på tross av alle problemene med det. En liten catch med denne nye demoen er at du ikke får spilt betademoen på NovaWorld lengre. Med andre ord må vi vente på fullversjonen før vi får lekt oss på Pulau Jagung Islands igjen. *Magnus*: Med den maskinen du har, så burde Joint Ops flyte bra. Jeg går ut i fra at du joiner servere med lavest mulig ping og som har grønn performance indicator? jupp.. joiner aldri servere med ping over 50 å alle er grønne hvor mye ram krever spillet ? Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Endelig er den ute. Har ventet litt på den nye nå, selv om jeg har spilt beta demoen enormt mye. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette var gøy.. er trøtt idag *gjesp* Ble noen timer foran skjermen inatt! Syns spillet ser bra ut nå... hadde ikke noen problemer med bugs jeg hang meg opp i... lagget litt avogtil, men det kan godt være forbindelsen som hikker litt ? Tar litt tid å venne seg til det nye kartet, syns det var litt rotete, men det kommer seg sikkert når jeg blir kjent :-) skikkelig irriterende med alle disse j*vla wombatene som fiser rundt og skyter på ALT, friend or enemy. + egotripperne som tar alt av transport uten å tenke på andre. Er bare om å gjøre å komme seg fra A til B fortest mulig. Men for slike som ikke kan lagspill, så er vel dette spillet ikke særlig kult i lengden skulle man tro? Er jo teamwork man får utrettet mest med her :-) Noen som har testet å spille dette med headset? hvis noen vil teame litt en kveld, så se etter Wishmaster[NOR] og send en liten message. :-) må være greit å gruppere litt skulle man tro? have fun! b Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Denne demoen må testes - høres ut til å være bra Får hvertfall håpe det... noe som ikke den første demoen var. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ADODB.Field error '800a0bcd' Either BOF or EOF is True, or the current record has been deleted. Requested operation requires a current record. /file_download_iframe.asp, line 236 Dette sto der når eg skulle laste ned demoen frå den offisielle heimesida.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Dette var gøy.. er trøtt idag *gjesp* Ble noen timer foran skjermen inatt! Syns spillet ser bra ut nå... hadde ikke noen problemer med bugs jeg hang meg opp i... lagget litt avogtil, men det kan godt være forbindelsen som hikker litt ? Tar litt tid å venne seg til det nye kartet, syns det var litt rotete, men det kommer seg sikkert når jeg blir kjent :-) skikkelig irriterende med alle disse j*vla wombatene som fiser rundt og skyter på ALT, friend or enemy. + egotripperne som tar alt av transport uten å tenke på andre. Er bare om å gjøre å komme seg fra A til B fortest mulig. Men for slike som ikke kan lagspill, så er vel dette spillet ikke særlig kult i lengden skulle man tro? Er jo teamwork man får utrettet mest med her :-) Noen som har testet å spille dette med headset? hvis noen vil teame litt en kveld, så se etter Wishmaster[NOR] og send en liten message. :-) må være greit å gruppere litt skulle man tro? have fun! b hvilkem server er du på, hva med¨å prøve å få flere hw.no medlemmer på samme server? V -Veldig veldig trøtt etter en lang natt med joint ops, og neste blir lengre..... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg spiller også Joint Operations, nicket er det samme som på forumet, kanskje vi sees ingame. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har eit lite problem her.. eg klarar ikkje å joine nokon serverar.. trykker join, men det skjer INGENTING... Er det noko eg må gjere før eg begynnar å spele? Har de nokon idè? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Er denne demoen bedre enn den første? Da tenker jeg først å fremst på fysikken, som var helt på tryne... Skal VURDERE å laste den ned hvis så... Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 er stort sett på en av de største serverne (opptill 100 spillere) er vel ingen faste sådan... må bare følge pingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå