Gromle Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) å gud nei, Ginger Snaps var jo fantastisk dårlig! Hvis du vil ha varulv-film, så se The Howling. Endret 1. juli 2004 av Gromle Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Lost Highway er ikke akkurat noen skrekkfilm, men den var relativt ekkel da jeg så den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Lost Highway er en fantastisk film som man bør se. Men, husk: Den krever et åpent sinn og en skjerpet hjerne. Ellers vil du hate den. Du bør også se den et par ganger før du enten slakter eller lovpriser den. Lynch: du er en gal, GAL mann! og, forresten: "Dr. Giggles" ---> LINK Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Har ikke lest hele tråden... Men tror ikke noen har nevnt den orginale "Dawn of the dead"... Splatter.. I love it også gode gamle bad taste og braindead da Endret 2. juli 2004 av Nemesis86 Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Vil unnskylde for den forrige posten... Så ikke at LarsP hadde nevnt Dawn of the dead... Anbefaller den i allefall Lenke til kommentar
Dirty^Dog Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 V I L L M A R K aldri vært så redd på kino ever.. sett den 8-9 ganger nå, så er ikke like skummel som den engang var.. Og slutten er litt teit, men dog. Til å være norsk er den en terningkast seks! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Stephen King's IT, syns jeg er møkkaskummel.. helt til slutten. Da blir den bare teit.. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Lynch: du er en gal, GAL mann! Forklar. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Giallo Filmer: Deep Red Suspiria Opera 4 Flies on Grey Velvet Don't Torture A Duckling Zombie Filmer: The Beyond Zombie Flesh Eaters City of the Living Dead House by the Cemetary Dawn of the Dead (1978) Braindead Dellamorte Dellamore Re-Animator Return of the Living Dead. Slasher: The Texas Chain Saw Massacre (1974) (skummel) Halloween Friday the 13th Sleepaway Camp (skummel). Bad Taste (1987) Audition(2000) (skummel) Alien (1979) (skummel) American Werewolf in London, An (1981) Changeling, The (1980) (skummel) Evil Dead, The (1981) Hellraiser (1987) The Eye (2002) (skummel) Shining, The (1980) Signs (2002) (skummel) Silence of the Lambs, The (1991) Tremors (1990) Villmark (2003) (skummel) Blair Witch Project, The (1999) (skummel) Hills Have Eyes, The (1977) (litt freaky) Jaws (1975) Manhunter (1986) Near Dark (1987) Thing, The (1982) Alle mine favoritt skrekkfilmer, mye kos der ja. Jeg har skrevet i parantes de som er skummle. Endret 2. juli 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Av de skrekkfilmen jeg har sett så er følgende skummel for meg The Thing(skikkelig god film) Alien Event Horizon(skikkelig ekkel film) George A.Romero Zombie Trilogi(ekkel men bra trilogi) Halloween Friday The 13th(Jason er en tøff kar ) The Texas Chainsaw massacre,nye(spesielt på kino) Nattsvermeren Pluss noe til jeg ikke husker navne på i farten Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Lynch: du er en gal, GAL mann! Forklar. Vel. Om du har sett "Lost Highway" så skjønner du -kanskje- hva jeg snakker om. Filmer som Eraserhead, The Grandmother, Blue Velvet og Twin Peaks(TV-serie) er filmer/(serie) som totalt skiller seg fra andre filmer som har blitt laget. Han har noen grep som det ikke finnes sidestykke til i historien. La oss ta for oss et par scener fra Lost Highway. *spoiler warning*: En person blir satt i fengsel for drapet på sin kone. Plutselig er han en annen person. Samme person er på fest. Han blir møtt av en klovnelignende skikkelse. Han sier at det er en tlf til han. Han plukker opp telefonen og finner ut at han snakker med seg selv. Dette + utallige bilder som kjøres fortfilm, baklengs, oppned og jeg vet ikke hva med Nine Inch Nails og Rammstein som komp gjør den godeste David til en GAL, GAL MANN! Men, husk: Et geni kan skilles fra en gal mann ved å måle hans suksess... David har utvilsomt gjort suksess. Han er en av vår tids største regissører. (Om ikke den aller største.) Endret 2. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
habberst Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 the others the sixst sense scary movie 3 (nei da) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Audition(2000) (skummel) Ôdishon er en av mine favorittfilmer. Anbefales. Og for Guds skyld: Se den på originalspråket. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og for Guds skyld: Se den på originalspråket. Drit i gud, gjør det for filmen og for deg selv Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Drit i Gud? Nei, faen heller. Religion er utgangspunktet i mange geniale filmer. Gud er konge! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Drit i Gud? Nei, faen heller. Religion er utgangspunktet i mange geniale filmer. Gud er konge! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Invasion of the Body Snatchers. The Thing. Don't Look Now. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Se Cabin Fever..... Fytti Katta!! tykkte ikkje at den var så altfor skremmande, wack film. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ôdishon er en av mine favorittfilmer. Anbefales. Og for Guds skyld: Se den på originalspråket. Hva er orginalspråket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå