Döden Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg var 8... 'nuff said Skjønner riktig ikke hvordan du kan ha vært 8 år da du så "Den Sjette Sansen" eller "The Ring". Du så altså "Den Sjette Sansen" i 1996 og likeså med "The Ring" ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Jeg var 8... 'nuff said Skjønner riktig ikke hvordan du kan ha vært 8 år da du så "Den Sjette Sansen" eller "The Ring". Du så altså "Den Sjette Sansen" i 1996 og likeså med "The Ring" ? høhø. mulig eg husket feil der ja Jeg var 11 Endret 15. juni 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Nightmare on Elm Street..... Synest ikke den var skummel, men den var blodig i allefall. Endret 15. juni 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Gothika som er nevnt tidligere, den har et par scener der du blir skremt ja. Stephen King's "The storm of the century" veeldig lang film. 4 timer og 10 min. Jævlig bra, skummel og genial The Gathering: Ikke så veldig skummel, creepy scener til tider. Mange av Stephen King's historier som er blitt en film er skummle. Nyeste produksjonen er vel kanskje Secret Window med Johnny Depp. Den er også litt creepy. Tror ikke den har kommer på kino ennå :/ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Evil dead I og II (Ga meg seriøs noia på 80 tallet) In the mouth of madness It (kun del I) Hvis du er ute etter grøss du ikke får ut av hodet på en stund, så les en Dean. R. Koontz bok, eller noe bra Stephen King. MYE jævligere enn å se en film Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 www.skrekkfilm.com Tips av ekspertene. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Både Ringu og The ring, begge var dritkjedelige. Det har vel litt med hvordan man ser dem og da Av en eller annen grunn ender det alltid opp med at jeg ser grøssere alene i mørket med headset.. Jeg ble faktisk godt skremt av The Ring. Samme opplevelse med Darkness f.eks. The Eye er også rimelig guffen syns jeg. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Bad Taste Så den her om dagen, likte spesielt godt scene nesten helt på slutten. Hvor han karen med brillene skjærer hull i taket over sjefs-alien, og kjører motorsagen gjennom kroppen på han. "Like being born again", kommentaren etterpå var genial! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg kan anbefale mye bra her! Her er noen: Alle Nightmare on elm street filmene Originalversjonen av The exorcist Village of the damned Husk å skru av lyset når du ser disse filmene! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Plukket nettopp idag opp Hannibal, Bride Of Chucky og "Shriek" for 200,- hos Free Record Shop. Ville ikke si at det er mer enn en skikkelig skrekkfilm der men de hadde mass annet der også. Hvis du bor i Oslo og er innom Free Record Shop ved Stortinget ikke gå glipp av 3 DVDer for 200,- En del Stephen King der og annet "snaks" der. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Free Record Shop her i Tromsø har også 3 for 200. Plukket med meg Hannibal, Bride of Chucky og Conan - The Destroyer her om dagen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 vil anbefale siden www.badmovies.org. Genial side om du vil ha litt -anderledes- filmer enn de du finner i hylla på Narvesen. Noen gode skrekkfilmer: - A stir of echoes - Omen - Halloween - Dawn of the Dead - Evil dead I (II og III er i større grad komedier - men, faen så kule de er! ) Ser at mange her nevner Brain dead (kanskje bedre kjent som Dead-Alive), Bad Taste og lignende slapstick-splattere. Jeg vil anbefale dere å rette blikket mot det italienske markedet. De er de som oppfant sjangeren. og btw: I KICK ASS FOR THE LORD! Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 the shinning og the ring Lenke til kommentar
So|o Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 The Shining .. ordentlig skrekk Så sant..så sant.. ble dritredd forrige gang jeg så den Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Joiner han som nevnte "Event Horizon". Den filmen ødela meg da jeg så den for første gang. X antall år senere er den fremdeles en av de filmene som gir meg ståpels! Lenke til kommentar
Izor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg synes nå at Ghost ship var skummel jeg da. Nei da, men kanke si at jeg er så veldig gla i å bli skremt du gitt Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ringu A Tale Of Two Sisters The Eye Suspiria Ju-On: The Grudge 1-2 Orginale Juon (tv filmen) It Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Syns faktisk ikke at the shining var så skummel. Den var mer spennende. Det mest spennende var vel spesielt den første halvdelen med de to jentene. For ikke å snakke om hun som lå i badkaret og "REDRUM REDRUM REDRUM REDRUM MURDER".... (Da trodde jeg det hadde klikka for den stakkars lille gutten. ) Bortsett fra det og musikken var det ikke så mye skummelt. Men mer spennende saker enn de var skummle. (Skvatt et par. ganger. ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 RinguA Tale Of Two Sisters The Eye Suspiria Ju-On: The Grudge 1-2 Orginale Juon (tv filmen) It Den lista der innholdte mange hva skal vi si, obskure filmer som jeg sikkert får hjertet i halsen av, må se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå