Svin Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 The Others kan være litt spooky hvis en greier å leve seg inn i handlingen... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Si det.. har ikke sett noen skumle filmer på sikkert et decennium. Kanskje hvis noen filmet System Shock II, AVP (Marine) eller Undying.. Undying (Clive Barker) hadde blitt spooky vision, feiga ut spillet etter et kvarter Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke om denne er nevnte, men "Nattsvermeren" er en klassiker. Et tips: ikke se den alene! Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 er nok nevnt opptil to ganger Silence of the Lambs = Nattsvermeren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke om denne er nevnte, men "Nattsvermeren" er en klassiker. Et tips: ikke se den alene! Jeg nevnte den, og jeg så den alene Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Rose Red! Genial film!! Skremmende indeed Lenke til kommentar
gixer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kanskje hvis noen filmet System Shock II, AVP (Marine)eller Undying.. *grøsse* Tenker tilbake til da jeg var liten (13-14 år gammel) og spilte det spillet. Man kan tro det ble en del jentehyl fra meg Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Noen som har nevnt The Blair Witch Project? ...så har vi lille frk. Norge Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Stephen King`s "IT" Den Sjette Sansen Nattevakten (Den danske = skummel) Seven (Vet ikke helt om dette er noen skrekkfilm) Dawn Of The Dead (Ikke helt skrekk men men....) Braindead..... (Splatt splatt... ) Psycho (Orginal versjon) The Birds / Fuglene av "Master Hitchcock" "Ti små negerbarn" / "Ten Little Niggers" (Har bare leste boka av Agatha Christie som er noe av det mest spennende jeg har lest... ) Pet Sematary I og II (Ikke helt skummle men spennende etter det jeg husker) Texas Chainsaw Massacre ( Orginalen er eller den nye. Du får bestemme selv.) Hell Raiser I --> V (Tror jeg er rimelig syke. Har ikke sett noen av de men så redde jeg pleide å bli da jeg så videokoveret på Video Nova) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Blant Hellraiser-filmene er egentlig kun 3 første som er verdt å se. Resten av dem er KJEDELIGE. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Gothika er en rimelig skummel og brukbar film, dog slutten var noe skuffende... passet liksom ikke helt inn. Hadde ikke vært meg i mot om filmen hadde vært 30 min lengere. Cabin Fever var skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har sett de fleste nevnte filmer og ingen av de er noe scary egentlig. Meneh....exorcisten tør eg forsatt ikke se engang til. Den så eg som gutt og har vært livredd filmen siden. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Har sett de fleste nevnte filmer og ingen av de er noe scary egentlig. Meneh....exorcisten tør eg forsatt ikke se engang til. Den så eg som gutt og har vært livredd filmen siden. Da denne filmen kom på kino så hadde de en ambulanse utenfor lokalet.... noen som besvimte var det vist. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 [*]Braindead..... (Splatt splatt... ) Fy f***, den er fæl. Man blir nesten kvalm av å se på den, spesielt når man spiser potetgull med salsadip! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Siden jeg nettopp var i en tråd som omhandlet den, så kom jeg jo på en av de bedre: Event Horizon. I rette settingen skremmer den de fleste Hvis man har den på DVD så er det noen "flash klipp" man kan spille i sakte film. Da ser man virkelig endel fucked up shit Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Siden jeg nettopp var i en tråd som omhandlet den, så kom jeg jo på en av de bedre: Event Horizon.I rette settingen skremmer den de fleste Hvis man har den på DVD så er det noen "flash klipp" man kan spille i sakte film. Da ser man virkelig endel fucked up shit hehe synest faktisk den var ganske morsom når jeg så den, har kanskje noe å gjøre med at jeg var ganske overtrøtt da, du snakker vel om når de ser loggen over hva som skjedde med det tidligere mannskapet eller når laurence får se hvor de har hvert, ganske grisete. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Setting: Det regner, lyn og torden.. Det er kaldt, ute og i huset.. Du er alene, klokken er etter midnatt.. Se den Sjette Sansen! Akkurat dette skjedde med meg, og jeg har aldri vært så redd før! Det samme gjelder The Ring, i rette setting er den dødsekkel! Lenke til kommentar
Vike Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Husker Tingen fra en annen verden ( The Thing ) skremte vettet av meg da den kom ut. hmm....må se den igjen.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Setting: Det regner, lyn og torden.. Det er kaldt, ute og i huset.. Du er alene, klokken er etter midnatt.. Se den Sjette Sansen! Akkurat dette skjedde med meg, og jeg har aldri vært så redd før! Det samme gjelder The Ring, i rette setting er den dødsekkel! Ja, jeg gjorde det, men skummel? Neh, ikke spesielt. - Jeg ser så godt som alle skrekkfilmer alene, etter midnatt, og med avslått lys. Det må gjerne være dårlig vær ute... Setting er veldig viktig når den gjelder den sjangeren. Ikke fordi man må gjøre dårlige filmer "bedre", men ganske enkelt fordi man ønsker og få best mulig effekt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Setting: Det regner, lyn og torden.. Det er kaldt, ute og i huset.. Du er alene, klokken er etter midnatt.. Se den Sjette Sansen! Akkurat dette skjedde med meg, og jeg har aldri vært så redd før! Det samme gjelder The Ring, i rette setting er den dødsekkel! Ja, jeg gjorde det, men skummel? Neh, ikke spesielt. - Jeg ser så godt som alle skrekkfilmer alene, etter midnatt, og med avslått lys. Det må gjerne være dårlig vær ute... Setting er veldig viktig når den gjelder den sjangeren. Ikke fordi man må gjøre dårlige filmer "bedre", men ganske enkelt fordi man ønsker og få best mulig effekt Jeg var 8... 'nuff said Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå