Gå til innhold

Trenger en god skrekkfilm


PT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Stephen King`s "IT"
  • Den Sjette Sansen
  • Nattevakten (Den danske = skummel)
  • Seven (Vet ikke helt om dette er noen skrekkfilm)
  • Dawn Of The Dead (Ikke helt skrekk men men....)
  • Braindead..... (Splatt splatt... :D)
  • Psycho (Orginal versjon)
  • The Birds / Fuglene av "Master Hitchcock"
  • "Ti små negerbarn" / "Ten Little Niggers" (Har bare leste boka av Agatha Christie som er noe av det mest spennende jeg har lest...:) )
  • Pet Sematary I og II (Ikke helt skummle men spennende etter det jeg husker)
  • Texas Chainsaw Massacre ( Orginalen er eller den nye. Du får bestemme selv.)
  • Hell Raiser I --> V (Tror jeg er rimelig syke. Har ikke sett noen av de men så redde jeg pleide å bli da jeg så videokoveret på Video Nova)

Lenke til kommentar
Siden jeg nettopp var i en tråd som omhandlet den, så kom jeg jo på en av de bedre: Event Horizon.

I rette settingen skremmer den de fleste :yes:

Hvis man har den på DVD så er det noen "flash klipp" man kan spille i sakte film. Da ser man virkelig endel fucked up shit :devil:

hehe synest faktisk den var ganske morsom når jeg så den, har kanskje noe å gjøre med at jeg var ganske overtrøtt da,

du snakker vel om når de ser loggen over hva som skjedde med det tidligere mannskapet eller når laurence får se hvor de har hvert, ganske grisete.

Lenke til kommentar
Setting: Det regner, lyn og torden.. Det er kaldt, ute og i huset.. Du er alene, klokken er etter midnatt.. Se den Sjette Sansen!

 

Akkurat dette skjedde med meg, og jeg har aldri vært så redd før! Det samme gjelder The Ring, i rette setting er den dødsekkel! :scared:  :cry:

Ja, jeg gjorde det, men skummel? Neh, ikke spesielt.

-

Jeg ser så godt som alle skrekkfilmer alene, etter midnatt, og med avslått lys. Det må gjerne være dårlig vær ute... Setting er veldig viktig når den gjelder den sjangeren. Ikke fordi man må gjøre dårlige filmer "bedre", men ganske enkelt fordi man ønsker og få best mulig effekt :dribble:

Lenke til kommentar
Setting: Det regner, lyn og torden.. Det er kaldt, ute og i huset.. Du er alene, klokken er etter midnatt.. Se den Sjette Sansen!

 

Akkurat dette skjedde med meg, og jeg har aldri vært så redd før! Det samme gjelder The Ring, i rette setting er den dødsekkel! :scared:  :cry:

Ja, jeg gjorde det, men skummel? Neh, ikke spesielt.

-

Jeg ser så godt som alle skrekkfilmer alene, etter midnatt, og med avslått lys. Det må gjerne være dårlig vær ute... Setting er veldig viktig når den gjelder den sjangeren. Ikke fordi man må gjøre dårlige filmer "bedre", men ganske enkelt fordi man ønsker og få best mulig effekt :dribble:

Jeg var 8... 'nuff said ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...