OeO Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei sitter her med pinnacle studio 8, (8.12.7). Problemet mitt er når jeg skal legge til divx og xvid filmer. Dette ødlegger ofte, og jeg får ikke med lyden på alle filene. Prøvd å bruke TMPG, men det funket bare på noen filer. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette lett? dvs få pinnacle til å akseptere xvid og divx med lyd(lyden funker i winamp) Eller et program som kan ta opp lyd, og bilde fra et utvalgt område på skjermen. Kan ikke bruke penger, så det må være gratis, eller prøveperiode. Håper noen kan hjelpe meg, må få til dette på en måte. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Prøvd med flere caputure screen programmer, både windows media sin, og camstudio. Problemet er at hvis ikke skjermen skal bli svart, må jeg skru av hardwareakselerasjon, og da blir kvaliteten ganske dårlig. Noen som kan hjelpe meg med dette? Finnes det noen avspillingsprogrammer som også kan ta opp? eller som kan capurte screen selv om jeg har hardwareakselerasjon på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå