SuperJan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det mulig å kjøpe bare kabinettet av Alienware? De har jo helt syke kabinett.. Norge, USA, hvor som helst:) Hvis noen veit no, svar da Mvh, Janse.. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 skal du ha det kabinettet må du nok kjøpe en hel pc , og jeg tror de bare selges i usa. Men her er noe fra ailienware du kan kjøpe Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvis jeg ikke husker helt feil så hadde de noe lignende ute på startit i stavanger ring ut og hør med de. www.startit.no Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 alienware sleger ikke kabinettene løse nei. de har sjappe i usa. og england. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Som sagt før så selges ikke kabinettet løst, men jeg fant et som var ganske likt. Jet-Computer Last Samurai. Men har kanskje et mer "Predator"- enn "Alien" look. Eller muligens Darth Vader? Endret 14. juni 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Eller en hammer. Hmm, skjønner ikke hva som skjer. Den funker i 5 min, men så byttes den ut med en hammer igjen. Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 http://www.tomshardware.com/howto/20040607/miditower-67.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå