derezzed Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ligger hele opptaket av Splinter Cell 3 presentasjonen fra E3 på nettet? Klarer bare å finne noen klippete versjoner. Vil ligge til at jeg gleder meg vilt til dette grisa fete spillet Lenke til kommentar
graks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har ikke funnet en full e3 visning av splintercell3,men det nærmeste jeg har funnet er denne 5min video'n som itavisen har.i tillegg har jeg lastet ned video snutter fra ign som er på 7 min,men jeg vet ikke om noen plass dere du kan laste ned hele den 20 min visningen som ubisoft hadde av splintercell3 på årets e3. http://www.itavisen.no/snurrfilm.html?navn...c3.wmv&server=1 Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har ikke funnet en full e3 visning av splintercell3,men det nærmeste jeg har funnet er denne 5min video'n som itavisen har.i tillegg har jeg lastet ned video snutter fra ign som er på 7 min,men jeg vet ikke om noen plass dere du kan laste ned hele den 20 min visningen som ubisoft hadde av splintercell3 på årets e3. http://www.itavisen.no/snurrfilm.html?navn...c3.wmv&server=1 Vet ikke om det finnes en "hel" visning, da publikum fikk utdelt sånne mentometer-knapper som de måtte trykke på for å velge hva de skulle se i hver del, slik at ingen som var innom salen fikk se alt. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Vet ikke om det finnes en "hel" visning, da publikum fikk utdelt sånne mentometer-knapper som de måtte trykke på for å velge hva de skulle se i hver del, slik at ingen som var innom salen fikk se alt. Må si det er detaljert informasjon. Jaja... Har ikke sett de på IGN. Får sjekke de ut. Takk for svar! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Si fra hvis du finner noe Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Syke tid, SC 3 ser ut som en fullverdig oppfølger spør du meg!!! Noen dato enda? *Skjekke www.tothegame.com* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå