Gå til innhold

Bilder av Hl2,Pain.k,Fc osv med X800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NICE bilda :w00t: har lyst på kortene NÅ! :cry:

Likte det bilde med crown å vakten, når du ser Blodårene :D

Gleder meg til vinter, da skal jeg kjøpe:

AMD64

X880XT PE

2Gb DDR PC unknown

Blir det bra trur dere i vinter ? eller er de allrede "outdated" ?

Lenke til kommentar

Akkurat samme grafikk som med r9800pro fordi disse spillene der ikke bruker nye teknologien som x800 har. som for eks 3Dc. Det dere opplever er psykologisk placebo. Det er så mye oppstyr rundt disse nye gfx korta at dere blir lurt i hjernen og tror samtidig at grafikken er helt sykt rå når den faktisk er den samma. Framtidige spill med ny teknologi vil kunne gi bedre grafikk, men akkurat nå er det bare antall frames som skiller x800 og forgjengerne

Lenke til kommentar
Så ikke den helt store forskjellen mellom de bildene der, og det jeg får med 9800Pro-kortet mitt. Kanskje litt bedre hvis du myser og ser på bildene i riktig vinkel, men ellers.. nah.

Ser på ifra riktig vinkel, nja....

Sikkert som noen sier dette med psykologisk osv. Kjøper et slik forde jeg bare har et gf4ti4200 og trenger noe nytt. Da x800 er det nyeste kjøper jeg det siden det da går en stund til neste gang jeg skal oppgradere.

Lenke til kommentar
Kjøper et slik forde jeg bare har et gf4ti4200 og trenger noe nytt.

Joda, selvfølgelig. Det er jo en helt kurant oppgradering, selv om du sikkert sparer en tusenlapp på å vente en måned eller to.

Å oppgradere til x800 fra R9800Pro, derimot, syns jeg er temmelig bortkastet, iallefall for øyeblikket. Innen det har kommet spill som støtter De Nye FancySchmancy Funksjonene, har sikkert kortet sunket betraktelig i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...