kenrawk Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Tar jeg feil hvis jeg sier den fremstår som "industriell" og røff i kantene? Hvem har erfaring? Jeg vil kun ha en telefon til å ringe og sende sms med.... That's it... Endret 8. juni 2004 av kenrawk Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hvis du vil ha en mobil som kun ringer og sender sms med da er de ikke vits med så mye stas. du kan heller spare mye ved å kjøpe f.eks 3510 eller 3410... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 eller spar enda mer ved å kjøpe 3310 eller 3210. Ville ikke kjøpt eldre modeller enn de, for da blir telefonene alt for store og klumpete... Lenke til kommentar
kenrawk Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Denne ligger til 1400 kr uten abn på Telebutikken. Den ser tøff ut... Sånt er viktig. Men jeg har ennå ikke holdt den i hånden selv så jeg vet ikke helt hvordan inntrykket er. SL55 så jo ut som en juvel på bilder, men i hånda ble den ikke mer enn et kinderegg.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Råder deg til å lese testen på club-siemens. Der får du ihvertfall lært mer om den før du eventuelt kjøper den. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dårlig emnetittel. På grunn av stort problem med akkurat dette i mobilforumet, vil alle poster som kun inneholder mobilens navn bli stengt. Denne posten inneholder kun "Anyone?" i tillegg, noe som ikke gir særlig mye mer informasjon. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg