dessessop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kor går grennsen for kva som er søppel og kva som er for gale for søppel egentlig? ein må no ha klare rettningslinjer sjøl i eit søppelforum Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Søppel: Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv. Kanskje litt missvisende, men les de 2 sticky-threadsene som er og ellers bruk rettningslinjene, så skal det gå greit. Ellers så kommer jeg og bruker pisken min Lenke til kommentar
Odden Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 b-real da... pisk? pisk er for skjøger og bavianer. her skal det tyngre skyts til. som f.eks tømmerstokk Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kor går grennsen for kva som er søppel og kva som er for gale for søppel egentlig? ein må no ha klare rettningslinjer sjøl i eit søppelforum Vi har jo hatt en "hvoredan tisser\driter du" tråd her da. Må da være et godt eksempel på seriøsiteten her Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) i søppel skrived du ting som "hvordan tørker du deg", men i annet skriver du slikt som "google leken", seriøse ting som ikke passer inn i forumet, eller spørrsmål du lurer på, utenom hardware og software, les litt i annet og søppel, så finner du lett ut hva som er annet og hva som er søppel Har fått noen klager på denne spamminga til noen her. Det er noen som er oppsatt på og få en del poster og tråder i det siste. Det er lite kvalitet på postene etterhvert. ikke start en tråd for små filleting, da bruker vi SO3. Jeg vil helst unngå å gå til noe virkemiddel, siden søppel er ett fristed for mange. Men jeg har selv irritert meg på noen tråder. Så ikke bare jabb og spam, men skriv noe konstruktivt. Telleposter og posteleker vil bli stengt og slettet. PS: Jeg kan blir fristet til å stenge/slette tråder med bare bullshit i. Endret 9. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 men tråden min om ikodn stuing blei stopa! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 men tråden min om ikodn stuing blei stopa! Det hørtes så lite koslig ut å lage stuing av ekorn... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." den der er missvisende til tusen hva er mer usmakelig og irreleant en "hvor mange har spydd på julaften" lagde tråden, ble stengt ganske fort Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kor går grennsen for kva som er søppel og kva som er for gale for søppel egentlig? ein må no ha klare rettningslinjer sjøl i eit søppelforum Vi har jo hatt en "hvoredan tisser\driter du" tråd her da. Må da være et godt eksempel på seriøsiteten her finnes det folk med så store fritids problermer. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Siden søppel går som avfall får du en forklaring på det: avfall, kasserte varer eller stoffer. I Norge produserer hver person ca. 314 kg husholdningsavfall årlig (1999). Selv om den prosentvise andelen av avfall som går til gjenvinning øker, øker likevel den totale mengden avfall som ikke går til gjenvinning. Av husholdningsavfall som sendes til gjenvinning, utgjør papir, papp og kartong 47 %, park- og hageavfall 10 %, mat og bioavfall 27 % (1999). I alt mottar kommunene om lag 2,7 millioner tonn avfall pr. år. I tillegg kommer ca. 5 mill. tonn industri-, bygnings- og rivingsavfall og flere mill. tonn gruveavfall. Som en forklaring: Dette var søppel Endret 9. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Kor går grennsen for kva som er søppel og kva som er for gale for søppel egentlig? ein må no ha klare rettningslinjer sjøl i eit søppelforum Vi har jo hatt en "hvoredan tisser\driter du" tråd her da. Må da være et godt eksempel på seriøsiteten her men er det ikke akkurat det "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv.", sier da? at man ikke trenger være seriøse? det er på tide at den endres på syntes nå jeg btw, så syntes skriver jeg det bare for å få endret beskrivelsen av dette forumet. spy-posten min var jo helt idiotisk. Endret 9. juni 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Siden søppel går som avfall får du en forklaring på det: avfall, kasserte varer eller stoffer. I Norge produserer hver person ca. 314 kg husholdningsavfall årlig (1999). Selv om den prosentvise andelen av avfall som går til gjenvinning øker, øker likevel den totale mengden avfall som ikke går til gjenvinning. Av husholdningsavfall som sendes til gjenvinning, utgjør papir, papp og kartong 47 %, park- og hageavfall 10 %, mat og bioavfall 27 % (1999). I alt mottar kommunene om lag 2,7 millioner tonn avfall pr. år. I tillegg kommer ca. 5 mill. tonn industri-, bygnings- og rivingsavfall og flere mill. tonn gruveavfall. Som en forklaring: Dette var søppel Da kan vi jo egentlig bare sette denne som sticky.. Siden det var en utmerket forklaring! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har postet 2 seriøse Topic's her, MacGyver stolen og broren min falt (eller noe slikt) resten er bare søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå