kjellme Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva menes menes med "Accuracy of DMI data cannot be guaranteed" ? Hva gjør jeg for å rette på dette ? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hvor får du den meldingen ? AIDA32 ? der får ialefall ejg den.. det betyr vel noe sånn som at programmer ikke kan GARANTERE at de avleste tempraturene og slik stemmer Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Får den i Lavalys everst home edition, men det er vel samme greia som aida32. Fikk den meldinga i sissoft sandra hvis jeg ikke husker feil, men samme det.. Poenget er at jeg ikke har fått sånne meldinger med tidligere maskiner jeg har hatt, så det var derfor jeg lurte... Men jeg tror nok det dreier seg om noe annet enn temperatur og andre avlesnigner.. fint om flere hadde noen forslag Endret 8. juni 2004 av kjellme Lenke til kommentar
kjellme Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ingen som har noe mening om dette ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå