- mOtz^ - Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei!! Kan dere skrive opp ulike måter å formatere en harddisk på? Jeg får ikke til det å formatere harddisken med de metodene jeg skjenner til. ...så om jeg hadde fått noen andre metoder å gjøre det på. Laste ned fil til og boote opp med diskett f.eks. Mats Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 boote fra oppstartsdiskett og skrive c: format c: i dos..... er tungvindt da..... Boote fra xp plata er en tilg å formatere der men det har du vel prøvd..... Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Man kan bruke et program som f.eks. partition magic. Dette programmet er oversiktlig og greit. Hvis det ikke er systemdisken du skal formatere, kan man gjøre dette i windows xp (høyreklikk på harddisken og velg format). Ellers kan man velge å formatere harddisken under installasjon av ny windows. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan lager mann en oppstartsdisket da? Jeg vet hvordan man gjør det i Windows 98, men ikke i XP. Om det er mulig da? Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvordan lager mann en oppstartsdisket da? Jeg vet hvordan man gjør det i Windows 98, men ikke i XP. Om det er mulig da? du putter inn en diskett og høyreklikker og velger formater og der står der lag oppstartsdiskett.... Lenke til kommentar
Kimbakken Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SETT BOOT DEVICE PÅ CD ROM....SETT INN EN OPERATØR CD Å RESTART PC.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Posten stenges pga feilpost og dårlig topic. Prøv igjen i lagringsmedier eller noe. Forresten: Min Datamaskin. Høyreklikk på disken. Velg Formatere. Formater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg