_norse_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har idag blitt den lykkelige eier av en NEC 1760 LCD. Så langt er jeg storfornøyd, men jeg har et par spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med: 1. Standard oppløsing er 1280*1024. Hvordan er det å kjøre spill på lavere oppløsing som f.eks 1024*768? Har prøvd et par og mener selv at kvaliteten er betraktlig dårligere. Håper det bare er innbilning da skjermkortet sliter med et par spill i 1280*1024. 2. Når jeg drar vinduer i XP så blir det en del "ghosting", er det normalt? Takker på forhånd for eventuelle svar! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 1. Det er ingen innbilning nei, men du venner deg fort til det 2. helt normalt. Lenke til kommentar
warillion Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Min syncmaster 171s skjerm "ghoster" ikke, men "dårligere" grafikk på mindre oppløsning merker jeg ikke mye til, grafikken blir jo altid dårlige til lavere du går. Men siden din skjerm har 1280*1024 fysiske punkter så viser den jo best grafikk på denne oppløsningen. Grafikken blir kanskje litt mer blur itte på 1024*786 men jeg merker rett å slett ikke så mye til det, vis det plager det så kan du jo kjøpe nytt 3d kort. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sitter nå med en gammel Samsung 17" LCD, og synes ikke det er spesiellt kjipt å spille ET i 1024x768. Det er faktisk helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå