Runar Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg trenger litt hjelp til dette. Først: er det noen som har installert dette som kan hjelpe meg?(msn:[email protected]) Endret 8. juni 2004 av -Runar- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 I f.eks. admin_ug_auth.php skal jeg: # #-----[ FIND ]------------------------------------------------ # ']); # #-----[ IN-LINE FIND ]---------------------------------------- # ); # #-----[ IN-LINE REPLACE WITH ]-------------------------------- # , # #-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------ # 'auth_ban' => $lang['ban_card'], 'auth_greencard' => $lang['Greencard'] , 'auth_bluecard' => $lang['Bluecard']); # # # men ']); er mange steder. Hvor er den jeg skal bytte ut??? Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er bare å legge verdiene som ligger i sql filen i databasen og koble config.php filen mot databasen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 konfigurer config filen så logger du inn etter å ha registrert deg som god admin så konfigurer du i kontrollpanelet->instillinger Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Så jeg trenger bare å uploade sql filen til databasen med phpadmin men hvordan kobler jeg config.php mot databasen? Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du må skrive først host adress som er stor sett localhost Så må du skrive username Så er det password Tilsutt må du fylle hva databsen heter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Det gjorde jeg jo når jeg installerte php nuke. Men hva må jeg gjøre med de filene som følger med yellow_card? Bare laste de opp? Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Når jeg intallerte phpnuke var det alt jeg gjorde. Kanskje de har forandret opplegget. www.nukenorway.com ta en titt der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 jeg mente ikke php nuke men card system - en addons eller noe sånt. Det er det jeg trenger hjelp til ############################################################## ## MOD Title: Yellow card ## MOD Author: Niels (Niels Chr. Rød) http://mods.db9.dk ## MOD Description: Also known as "card system" This mod will make 4 colored buttons beside users post (red,yellow,green and blue) ## ADMIN can in ACP configure inside witch forum the buttons are visible ## Red = ban, Yelow = warn, Green = unban, Blue = report to moderators ## Emails are send to the user, notifying about the event. ## ## MOD Version: 1.4.8 ## Compatibility: 2.0.6 ## ## Installation Level: Moderate ## Installation Time: 40 minutes (1mn by EasyMOD of Nuttzy) ## Files To Edit: 22 Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sorry trodde det gjaldt den, tror du trenger hjelp fra en annen til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå