HiddenDragon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei... Valgte å poste denne i Ok-baren pga at det sikkert kommer til å ta en god stund før jeg kommer igang med byggingen. Etter å ha brukt et gammelt ustabilt bord til å holde oppe de to skjermene mine i en evighet, bestemte jeg meg for at det var på tide å lage en pc-pult Planen var å ha plass til kabinettet inni pulten, og 3 skjermer oppå (utføre en liten oppgradering til 3 skjermer i samme slengen ) samtidig som den skal passe mellom sofaen min og veggen (ca 50 cm med andre ord). Her er bilder laget i SkechUp (digger det programmet ). Jeg vet at det ser ut som det kommer til og velte, men det skal det regnes og fikses på. Det skal foresten ikke vere 3 19" skjermer som på bildet, men en 19" og to 17". Hva tror dere? Kom gjerne med tips og idéer Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) http://home.no/hiddendragon/Pc-pult/Pc-pul...)%20h%f8gre.jpg Syns det der ser litt utrykt ut, da tyngdepunktet vil ligge litt for langt ut, og være en fare for såre tær.... de kan iallefall lett dette ned Endret 8. juni 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg er klar over det, men skal nok få fikset det på en eller annen måte Lager sikkert hjula litt lenger fremme (forlenge klossen de sitter på) Ps: har laget skjermene fra scrach (er litt stolt over det siden jeg ikker er noe spessielt erfaren i SkechUp ) Endret 8. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Har du prøvd å sette CRT skjermer ved siden av hverandre før? Prøvde det en gang, og da flimra begge to :| Ser ut til at det er no med magnetismen og jeg har hørt at det ikke er særlig lurt å sette dem rett ved siden av hverandre :S Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har to ved siden av hverandre nå og det funker helt supert! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 NICE. Hvor skal du ha tastatur/mus? Du burde kanskje legge skjermene lit lenger bak slik at ikke bordet "vipper" + at du får plass til tastatur/mus. Hvor får man SkechUp fra? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ok. Da så Ser flott ut. Men sier som de andre sier: Pass på at den ikke tipper Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 NICE. Hvor skal du ha tastatur/mus? Du burde kanskje legge skjermene lit lenger bak slik at ikke bordet "vipper" + at du får plass til tastatur/mus. Hvor får man SkechUp fra? Sketchup der! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hvor skal du ha tastatur/mus? Du burde kanskje legge skjermene lit lenger bak slik at ikke bordet "vipper" + at du får plass til tastatur/mus. Tastatur og mus skal på tastatur/mus-brett Se her og her Jeg kommer til å sitte/ligge i sofaen og det er derfor ikke så mye vits i å ha tastatur og mus på pulten. Skal se hva jeg gjør for å hindre att den vipper. Blir nok til at jeg lager lengre "føtter". Vil helst ikke flytte skjermene så mye lenger bak. Vil at de skal stå i en bue med alle skjermene rettet mot meg Edit: nye linker Endret 8. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Så i grunnen bra ut.. Det [ReXoR] er ikke jeg heller med på. Funker flott det. Ellers sier jeg som alle andre, pass på så den ikke tipper. Du kan jo bare kjøre det lett å sette en skrue igjennom og inn i veggen Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Slik har jeg det, og trives greit med det. Mine Skjermer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå