knut-eirik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Netshop er supre, men treige til å levere...Jeg holder meg til komplett I alle? Har bestilt noen små og store ting fra de og når jeg bestiller på kveld og varene er på lager så er de som regel sendt dagen etterpå hos komplett har jeg opplevd at det kan ta opptil 2-3 dager får de sender selv om varen er på lager. Man kan jo ta i betraktning at komplett er større men det er en svak unskyldning. Netshop.no sender kjapt! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 I alle? Har bestilt noen små og store ting fra de og når jeg bestiller på kveld og varene er på lager så er de som regel sendt dagen etterpå hos komplett har jeg opplevd at det kan ta opptil 2-3 dager får de sender selv om varen er på lager. Man kan jo ta i betraktning at komplett er større men det er en svak unskyldning. Netshop.no sender kjapt! Akkurat dette jeg også har opplevd:D Lenke til kommentar
emptyasme Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hiver meg på alle positive tilbakemeldinger som er gitt om Netshop. Bestilte varer hos dem kl 15.30 idag , klokken 17.01 var pakken innlevertregistrert i Stokke. Pakket og sendt på 1,5 time . Woow. Har brukt andre nettbutikker før , med vekslende utfall . Så Netshop har kapret en fast kunde til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 når det gjelder hylling av netshop så hiver jeg meg raskt med har bare bestilt hos dem en gang hittil og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært mer fornøyd med en nettbutikk. ved retur pga problemer med varen så var det ingen problemer med å få kontakt med dem, svarte lynraskt på mail. varen ble sendt inn på en fredag og de mottok den på en mandag, en liten stund senere på samme mandag så lå det en ordrebekreftelse på at de hadde sendt meg en ny vare, dagen etterpå kunne jeg ta med meg pakkenummeret for å hente varen på postkontoret. jeg betaler gjerne noen kr ekstra for å få handle hos netshop, nettbutikken som setter standarden. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 henta noe fra dem på lørdag, fikk den herligste esken med drops ever!!! Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nå har jeg bestillt meg ett par god-biter av Netshop siden dere anbefaler de så varmt. Ble minnet som er på ukens tilbud og en AMD 64 3200+ med 1 mb cache, de hadde den ikke inne men vi får se hvor lang tid det tar.. Kanskje jeg hiver på en av de skjermene som også er på ukens tilbud, ser at Oivind Dahle snakker varmt om de så da frister det mye ja.. Genialt med slike webshop erfaringer, det tippet jo vektskålen i mitt tilfelle så da virker jo det også slik det skal! DrSeafood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå