Gå til innhold

Positive erfaringer med: Netshop

Anbefalte innlegg

Høres bra ut med Netshop. Jeg har ikke fått testet dem enda, men hører de står for tur ved hw kjøp når jeg engang bor i Norge igjen...

Ellers har jeg tidligere hatt samme fantastiske opplevelsen med mpx.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestilte nylig Audigy 2 og MX510, ingenting er så moro som å sette sammen delene mens man spiser ekslusiv sjokolade ;)

keep up the good work! :thumbup:

edit: gir også min hyllest til daglig leder som bryr seg om service og kundene!

Endret av nord
Lenke til kommentar

Netshop har mista meg som kunde litt..

Var ganske fornøyd en liten periode, helt til shuttlen min ikke ville virke.. Shuttlen kjøpte jeg ny og cpu brukt. Da den ikke ville virke sendte jeg inn shuttle og cpu så det skulle bli enklere å teste for de..

De kom tilslutt fram til at cpu var død, etter mye testing. Dermed fikk jeg en regning på nesten 500,- inkl frakt.

Det første jeg gjorde når jeg fikk den tilbake, var å ta ut cpu og sende den tilbake til han jeg kjøpte den av, slik at han kunne ordne med garanti.

Da han fikk den, var det første han så en liten metallbit som lå og kortslutta 4 pinner.. Han tok ut den, testa lille biten med voltmeter for å sjekke at den leda strøm, og det gjorde den.. Da han testa cpu'en etter å ha fjernet metallbiten virka den som bare det, sitter på den prosessoren nå..

Er ikke det litt dårlig av netshop og ikke se den metallbiten, da det var det første han så da jeg sendte den til han ?

Skal sende mail til de nå å spørre hva de syns om saken..

Lenke til kommentar
Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten ;)

Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle :thumbup:

Mmm. Tror ikke den silica dropsen er no særlig god idè. Prøv heller kjærlighet på pinne eller noe. Silica dropsen er tørr og smaker forferdelig.

Men men - smak og behag

Lenke til kommentar
Netshop er supre, men treige til å levere...

Jeg holder meg til komplett :yes:

du hevder at de er trege - motsatt av så godt som alle andre som har uttalt seg om netshop her på forumet... har du en erfaring med at de er trege som du kanskje vil dele med oss? :ermm:

edit: btw, jeg ble imponert over hvor raske de var - bestillte i 12-tida og de sendte samme dag :thumbup:

Endret av oycob
Lenke til kommentar

du hevder at de er trege - motsatt av så godt som alle andre som har uttalt seg om netshop her på forumet... har du en erfaring med at de er trege som du kanskje vil dele med oss? :ermm:

edit: btw, jeg ble imponert over hvor raske de var - bestillte i 12-tida og de sendte samme dag :thumbup:

det finnes ikke bedre

:love:

Lenke til kommentar

det finnes ikke bedre

Jeg synes egentlig ikke man skal rose netshop så opp i skyene som de blir her på forumet - det er slikt som fører til at en butikk kan bli slappe på servicen over tid. La dem jobbe litt for kundene :yes:

(ja, ok, vet jeg snakker bittelitt mot meg selv også her, har vel rosa litt... men man blir jo glad da, når man er i returprosess med komplett og kommer over slik rask og grei sjappe :blush: )

Endret av oycob
Lenke til kommentar

Trege? :nei:

Jeg fikk _alle_ mine varer på postkontoret to dager etter jeg hadde bestilt de, det var en hel pc nesten. Var kjempefornøyd med servicen :w00t:

Netshop.no er butikken jeg velger når jeg skal kjøpe hw i hvert fall...

My 0.02$

Lenke til kommentar

De sender alle bestillinger bestilt før kl 14 samme dag.

Den garantien har de holdt hver eneste gang jeg har bestilt.

De gruser komplett så det holder. Ikke et vondt ord om komplett, men det går gjerne et par dager før de klarer å få avgårde forsendelsen.

Når Netshop i tillegg er billigere så er vel det egentlig ikke noe å tenke på, eller?

Lenke til kommentar
Ikke et vondt ord om komplett, men det går gjerne et par dager før de klarer å få avgårde forsendelsen.

Jepp, kan jeg bekrefte! Jeg venter pakker fra både netshop og komplett! Selv om de ble bestilt samtidig sendte netshop sin pakke dagen etter, mens komplett brukte en dag der de ikke gjorde noe!

Lenke til kommentar

det finnes ikke bedre

Jeg synes egentlig ikke man skal rose netshop så opp i skyene som de blir her på forumet - det er slikt som fører til at en butikk kan bli slappe på servicen over tid. La dem jobbe litt for kundene :yes:

(ja, ok, vet jeg snakker bittelitt mot meg selv også her, har vel rosa litt... men man blir jo glad da, når man er i returprosess med komplett og kommer over slik rask og grei sjappe :blush: )

Er ikke så sikker på det, med all rosen må de vere på tå hev og det skal demed lite til før kritikken kommer .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...