hylo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) på grunn noe ødelagt i datan sendet jeg mail til netshop om råd. de sendte kjapt tilbake og spurte om ting og ga råd. Jeg spurte om jeg hadde noe slags garanti for dette og jeg fikk til svar; SELFØLGELIG HAR DU GARANTI! Dette skjedde meget kjapt og smertefritt. Veldig bra gjort av netshop og gi så kjappe svar og være så positive. Det har jeg ikke merka fra noen andre butikker. Jeg kjøpte datan på netshop... ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 9. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jepp,vet ikke helt sikkert hvordan de var med servicen tidligere (sikkert normalt) men siste året virker det som de har prioritert dette ekstra, noe som har skaffet dem mange nye kunder, bla meg. Jeg og mange med meg betaler gjerne noen kroner ekstra for et produkt om man vet at det ligger en servicinnstilt butikk bak . Dette har heldigvis Netshop bevist at de er Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 netshop har ekstremt bra service. Også har de ekstremt god sjokolade Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hundre kroner ekstra? Er ikke Netshop billigst da? Neida, men Netshop virker som en ordentlig flott nettbutikk. Noen som kan det med ordentlige forretninger istedet for bare å tenke på penger inn og penger ut. Edit: Henta pakke fra dem i dag. Fikk ikke no sjokolade, jeg. Endret 8. juni 2004 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 God service koster penger, men nettop derfor ser jeg ikke så nøye på prisen om jeg vet jeg får service når jeg trenger den. Å kjøpe et skjermkort feks til 3000.- kr og få feil med så er det "umoderne " før du får det tilbake , da betaler jeg heller 3200 for samme kortet når jeg da vet jeg er sikret rask og god service . Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 ' date='08/06/2004 : 19:57'] Hundre kroner ekstra? Er ikke Netshop billigst da? Neida, men Netshop virker som en ordentlig flott nettbutikk. Noen som kan det med ordentlige forretninger istedet for bare å tenke på penger inn og penger ut. Edit: Henta pakke fra dem i dag. Fikk ikke no sjokolade, jeg. Jeg fikk en sjokolade når jeg bestillte ny pc. Den er deilig... den slår alt annet.... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 God service koster penger, men nettop derfor ser jeg ikke så nøye på prisen om jeg vet jeg får service når jeg trenger den.Å kjøpe et skjermkort feks til 3000.- kr og få feil med så er det "umoderne " før du får det tilbake , da betaler jeg heller 3200 for samme kortet når jeg da vet jeg er sikret rask og god service . det er sant snekker'n. Netshop er fabelaktige... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Netshop er flinke. Kjøpte tidlig deler fra dem, men surna når delene var dårlig innpakka og sjokolade mangla. En mail, 1 time senere så ble jeg lovet bot og bedring på neste bestilling, og en fin fin rabatt i tillegg Jeg holder meg utelukkende til netshop! V Endret 8. juni 2004 av vetle Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle Den sjokoladen som var så god.... Servicen roxxor! (rocker) Keep up the good work!!!!!! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei dere ! Først; takk for all skryt og takk for at dere handler hos oss, det setter vi selvsagt veldig stor pris på ! Så har vi en liten faktaopplysning som vi syns vi bør skrive noen ord om siden dette har fått relativt mye oppmerksomhet her på forumet: P.g.a. varmen har vi lagt sjokoladene våre "på is" en liten stund (nesten bokstavelig talt). Dette da varmen vil gjøre at denne smelter i pakkene, og med tanke på typen varer vi sender vil vi ikke ta risikoen på å ødelegge noe ved smeltede sjokolader. Ikke smaker den spesielt godt heller når den har vært smeltet. Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle Får vi soft is da Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Når jeg har fått mitt nå så blir det vel ingen bestilling før høsten for da blir det sjokkolade.... Hvis ikke feriepengerne strekker til en lcd og noen harddisker Endret 8. juni 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) netshop har ekstremt bra service. Også har de ekstremt god sjokolade Jeg kjenner mange som faktisk ikek greier å skjønne hvem og hvor sjokoladen er fra, men den er faktisk fra Hval sjokolade fabrikk i Sandefjord. Men netshop har god service, og kort leveringstid. Men de har høyest porto. Venter med å kjøpe mer fra dem til høsten. når sjokoladen er tilbake Endret 8. juni 2004 av Mixel Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er vel gribbene i posten som står for portoen Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg vil også kaste meg på å skryte av Netshop! Det er hyggelig at det er noen som endelig har skjønt at det faktum at man driver en nettbutikk ikke fritar en for et visst servicenivå. Har flere ganger ringt inn til de i forbindelse med skermkort og hovedkort som lar vente på seg.(x800 og nf3 250). Min erfaring er at selv om de ikke kan svare så er de ansatte der så hyggelig og imøtekommende at det er en fryd. Man kan fint vente noen dager ekstra, hvis man får en hyggelig forklaring. opplever de som raske med forsendelser, godt vareutvalg, ok priser go sist og ikke minst HYGGELIGE ANSATTE SOM HELT TYDELIG VERDSETTER KUNDER!! Det er i grunn ganske utrolig at det skal være mulig å diversifisere seg til de grader som de har gjort på bakgrunn av imøtekommenhet og kundefokus.. Noen i den bedriften har fulgt godt med i markedsføringstimene..!! All heder til Netshop! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jepp det er 10 ganger lettere å miste en kunde,en det er å få en ny , akkurat derfor er service nøkkelen til suksess i et ellers trangt marked. Dette har Netshop i aller høyste grad skjønt . Å takk for det Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Yey, skulle ønske jeg kunne si det samme om techline. Som ikke engang svarer på mail... Bestilte på søndag, og den fikk status "til pakking" idag ettermiddag... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 netshop har ekstremt bra service. Også har de ekstremt god sjokolade Jeg kjenner mange som faktisk ikek greier å skjønne hvem og hvor sjokoladen er fra, men den er faktisk fra Hval sjokolade fabrikk i Sandefjord. Men netshop har god service, og kort leveringstid. Men de har høyest porto. Venter med å kjøpe mer fra dem til høsten. når sjokoladen er tilbake Ja, de har høyest porto, men de har extremt god service. da er den portoen verdt det! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 eneste som jeg savner er svar på mail=( uansett så er de kjempe greie med meg=) fikk byttet min 8910 til en T630 uten nevneverdige problemer. Selv om orginalemballasje manglet var de like greie og positive=) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vi har derfor erstattet sjokoladen med noe som ikke smelter over sommeren, håper dere kan leve med dette i denne perioden, vi kommer sterkere tilbake til høsten Mvh Netshop; med ønske om en varm og god sommer til dere alle Wee:) Så da er det vel mulig jeg får meg en liten overaskelse snart, bestilte flere pc-deler på netshop på mandag, nå er varene i oslo, men skal helt til tromsø:/ hehe:) Jeg hadde egentlig sett fram til sjokkis, men, nå gleder jeg meg enda bedre, nå når jeg ikke vet hva jeg får Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå