granhus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 jeg driver sånn smått å pusler med ny hjemmeside. i starten flakser det masse ideer rundt i hode men etterhvert stopper det opp.. det jeg egentlig spør om er forslag til hva som burde gjøres med denne siden: http://www.granhus.org/php/site/ Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) ser jo at den ikke er ferdig men kansje litt kjedelig. jeg likte ikke fonten i header. de stripene var fine! den blir sikkert bra den den gikk forresten GRUSOMT seint EDIT: jeg er på eMule.. sorry. går sikkert ikke seint egentlig Endret 8. juni 2004 av N* Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Legg på litt skikkelig tekst alla Lipsum så er det lettere å se. Synes og siden flyter litt ut, lite med avgrensinger. Kanskje hatt menyen over det sikksakk greiene? Lenke til kommentar
granhus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 ser jo at den ikke er ferdig men kansje litt kjedelig. jeg likte ikke fonten i header.de stripene var fine! den blir sikkert bra den den gikk forresten GRUSOMT seint EDIT: jeg er på eMule.. sorry. går sikkert ikke seint egentlig takk for svar fonten i logo'en var passe tilfeldig i mangel på noe finere. noen som vet om sider med fonter man kan laste ned gratis? hadde en rar-fil med mange tusen fonter før, nå lurer jeg på hvorfor jeg slettet den Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 få bildet(ene) til å bli litt mer sammenhengende Lenke til kommentar
granhus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 www.1001freefonts.com takk! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hvorfor får jeg mouseover med underline på samtlige elementer (linker og ikke-linker)? Firefox 0.8... Endret 8. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
granhus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor får jeg mouseover med underline på samtlige elementer (linker og ikke-linker)? Firefox 0.8... hmm.. den funker fint i IE6 og Opera7. skjer det med all text og bilder? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor får jeg mouseover med underline på samtlige elementer (linker og ikke-linker)? Firefox 0.8... hmm.. den funker fint i IE6 og Opera7. skjer det med all text og bilder? Ja, se screenshots-ene: En, her har jeg musen utenfor siden. To, her er musen på siden (tomt). Tre, her er musen over teksten. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hvorfor får jeg mouseover med underline på samtlige elementer (linker og ikke-linker)? Firefox 0.8... hmm.. den funker fint i IE6 og Opera7. skjer det med all text og bilder? Ja, se screenshots-ene: En, her har jeg musen utenfor siden. To, her er musen på siden (tomt). Tre, her er musen over teksten. jeg har endret litt på koden, men jeg fant ingen åpenlyse feil.. kan du sjekke igjen? evt. andre med FireFox.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå