Torjus Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvor finner man et gratis og enkelt forum som ikke trenger msqul? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 http://hot-things.net/htedbs.php Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Hva er CHMOD som jeg må gjøre dette i: 1. Extract all files in an empty directory keeping the directory structure 2 . Upload that directory (and all files/subdirectories in it) by an FTP program 3. CHMOD: the subdirectory: /data to 777 the subdirectory: /backup to 777 the file: -members.php to 777 ------------------------------ CHMOD means to change permissions/attributes of a file or a directory on a Linux/Unix system usually by an FTP program. If you are running a Windows server this can be done from the admin panel (in most cases). ------------------------------ ? Endret 8. juni 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I FTP programmet ditt må du gjøre om rettighetene til filene/mappene. Hvis du bruker SmartFTP, så høyreklikker du på mappen, og velger CHMOD. Så setter du CHMOD til 777 Er ikke vanskeligere enn det. Hvis du bruker et annet ftp program, så er jeg ikke helt sikker på hvordan du skal gjøre det, men det er vel stort sett det samme i alle sammen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg fant det ut nå ja, men hvordan deler jeg opp i flere emner? Eller går ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå