EviLEddiE Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Har fått låne noen CD-er som har dette problemet. Det som skjer i 2K/XP er en av to følgende ting: - I DVD-spilleren klarer den å lese og kopiere innholdet helt fram til ca. 90-97%, da bomber Windows ut med enten "CRC Error" eller "Incorrect Function"-feilmeldinger. - I CDRW-spilleren får jeg ikke lest CDen i det hele tatt, LEDen bare står og blinker hele tiden og det er umulig å ta ut CDen uten å starte PC-en på nytt med Reset-knappen eller bruk av grov makt. Dessuten, selv i Win9x/ME tar det utrolig lang tid å få kopiert noe fra CDene. Mistenker at CDene er brent i ISO Level 1, Mode 1 og uten Joliet framfor Level 2, Mode 2/XA samt Joliet. Hva er deres erfaringer innenfor dette problemet? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 16. april 2002 Forfatter Del Skrevet 16. april 2002 Jeg prøver igjen...er det noen som har erfaringer med dette problemet? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 er den cd'en blitt litt røft behandlet? prøv å lage en kopi av den i 9x og prøv på nytt. har vært borti lignende bortsett fra det med win2k/xp for jeg bruker ikke det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå