Blaster2k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er det en måte å lage en link som har samme funksjonen som tilbake knappen i browsere som ie? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 JavaScript ellerno med History -1 ? elns. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 takk for raskt svar, men jeg skjønner ikke noe med js Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fin ei side som har det og se i kilde koden og STJEL hehe. Tenker det skal fumke, for jeg mener den er universel. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 "finn en side som har det" :\ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 javascript:history.back(1) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 javascript:history.back(1) gjerne inni <a>, og med rett syntaks.. : <a href="javascript:history.go(-1)">Tilbake</a> Bytt ut -1 med andre verdier for å gå frem og tilbake, og flere hakk. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 takker og bukker Lenke til kommentar
TorS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 <a href="javascript:history.back(1)">Tilbake</a> fungerer faktisk fint. Derfor tror jeg ikke det er noe galt med syntaksen til SirIce Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Pft, var jo ca. det jeg sa.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 <a href="javascript:history.back(1)">Tilbake</a> fungerer faktisk fint. Derfor tror jeg ikke det er noe galt med syntaksen til SirIce Kan godt hende, men det er mer praktisk med history.go(), siden den kan gå begge veier... Litt kjipt hvis trådstarter kommer tilbake om en liten stund og spør om koden for å få framover-knapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå