tor_erik Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei! Topic sier alt. Jeg er ganske grønn når det gjelder DVI, men 9800 Pro'et mitt støtter DVI. Så ville det være verdt å kjøpe en DVI-skjerm? Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ehmmm....kommer sikkert noen "SØK først" kommentarer nå, da det finnes endel ting rundt dette emnet. Men for å svare deg på spørsmålet, så vil de aller fleste skjermer gi deg bedre bildkvalitet.... på noen er det mye bedre, på andre er ikke forskjellen like stor. Men kjøp DVI først som sist... Det er en grunn til at det er der. Lurer du på hva som er teknisk forskjell, gidder jeg desverre ikke lage et laaangt innlegg om dette, siden det sikkert er 100-vis av bedre forklaring på nettet... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei!Topic sier alt. Jeg er ganske grønn når det gjelder DVI, men 9800 Pro'et mitt støtter DVI. Så ville det være verdt å kjøpe en DVI-skjerm? Ja det er VELDIG stor forkskjell på DVI og VGA, med min NEC 1760Nx skjerm hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå