hylo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Bump for epic win. Tiz iz great profit for mankind. Endret 26. september 2007 av Hylo Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sier bare en ting. Dataen er min religion. Jeg bare forguder den Monoteisme med andre ord? Er du villig til å sprenge deg selv i lufta for MsDos? Mishandler du kvinner i datamaskinens navn? Intressert i nye religioner... Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ekstremt tilfele av matrealisme?? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dataen er ihvertfall ikke en oppfunnet tenkt utenomjordisk tilstand, det er en fast form. Men skulle jeg ha vært noe annet enn ateist, ville jeg trodd på en solgud. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ikkje at eg kan så mykje om det, men ein del av dei gamle Indianer religionene trur eg er litt fornuftige. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ikkje at eg kan så mykje om det, men ein del av dei gamle Indianer religionene trur eg er litt fornuftige. Hvorfor? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dei baserer seg vel på å leve i pakt med naturen og ikkje ta meir enn det ein trenger. Lenke til kommentar
Stian_rød Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ahh... idealisme! Som musikk i mine ører! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg