ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Bruke gamer.no sitt, bare med nye farger/logo/bilder Det ser ikke så veldig stramt ut heller.. Lenke til kommentar
Rolf_OLE Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kanskje litt teit å be om features nå, men foreslår at dere vurderer dette på todo lista deres: I høyre kolonne, der det står "Siste fra bruktmarkedet" og "Siste fra forumet" legger til en liste over de topp ti "mest populære artiklene". Den vil kreve at dere har en funksjon som teller antall ganger en artikkel har blitt vist, delt på tiden den har ligget ute^2. Artikkelen blir da borte innen en ukes tid hvis ikke den er veldig populær. Grunnen til dette vil være at folk som er sjeldent innom HW.no vil kunne oppdatere seg på hvilke artikler som andre syntes var spennende, og populære artikler blir lest av fler. VG og aftenposten har tilsvarende funksjon der populære artikler er sneket inn til høyre for nye, med et bilde og litt skrift... og ja, som regel handler de om sex ... fordi det er populært Dette vil da ikke være en feature for de som er innom HW.no daglig, og hvor verdifull den vil være må tas i betraktning av det. -Stig, Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Hei, hw.no Jeg syntes den gamle siden så bedre ut. Har noen få tips som kanskje kan hjelpe.. Det er etter min mening for store forskjeller på disse to sidene: http://forum.hardware.no/ http://hardware.no/ Feks: 1 - Logoen endrer plassering 2 - Venstre kolonne er mindre på forum siden 3 - Navigasjonsmenyen i topp er anderledes Er enig med andre at gamer.no siden er den peneste i hw.no nettverket, hva med å få den til å ligne den? Hvis dere på må bruke stor reklame banner, gjør det på samme måte som i programmer.no. Den siden ser mer balansert ut. Selv om de har brukt feil font. Jeg liker personlig å lese "Verdana" på skjermen enn Trebuchet MS! Er også enig i at logoen er for stor å prangende. Ellers så er bakgrunnsbildet til venstre pent, men blå tekst på blå grafikk (som folk har nevnt tidligere) er kanskje litt dumt.. "I fokus" var også en god ide. Komplettreklamen i flash burde tones ned litt, den beveger seg for mye å skaper forvirring og misnøye! Hva med å få til en alternativ url til prisguide/produktguide? feks: pris.hw.no << lettere å skrive! (akkurat som pris.akam.no) Håper det gav noen tips! Endret 14. juni 2004 av BeachDumb Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Selv om de har brukt feil font. Jeg liker personlig å lese "Verdana" på skjermen enn Trebuchet MS! Happy reading Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg må innrømme at jeg misliker det nye designet ved én ting: Når hw.no lastes, så blinker den reklamen som skal stå på venstresiden, og legger seg langt til venstre oppå innholdet. Da tenker jeg én tanke: *uprofft* FireFox 0.8, windows, 1280x1024. Mvh. Magnus Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Selv om de har brukt feil font. Jeg liker personlig å lese "Verdana" på skjermen enn Trebuchet MS! Happy reading Det der er oppskrytt.. Har aldri møtt på problemet, selv på skolen eldre maskiner... Nei huff, det ser jo ut som om den sida der er laget i 1983 uansett.. Tar den faktisk ikke så seriøst.. Edi: Og hvem har ikke verdana installert? Endret 14. juni 2004 av Ingardj Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Edi: Og hvem har ikke verdana installert? Noen linux distroer, men de har hvertfall ikke Trebutchet MS Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Har bare en ting og si til "nye" hw.no stygt og rotete.. få tilbake det gammle Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Tror faktisk det nye designet kan bli bra, men det trenger noen modifikasjoner. Jeg får ikke noe reklame, så det er ikke noe problem, dog det ser litt rart ut med et kjempesvært hvitt rektangel helt øverst, med ganske malplassert tekst til høyre. Burde kanskje være litt annen bakgrunn enn hvitt på hovedkolonnen, eller hvertfall på "I fokus", den delen forsvinner litt liksom. Bakgrunnsbildene i kolonnene til høyre og venstre forstyrrer litt, spesielt det til venstre. Ton det litt ned kanskje. Men det viktigste av alt. Kolonnen til høyre er alt for vid, og kolonnen i midten er altfor smal. Mao, veldig lett å fikse Er det virkelig nødvendig med 3cm uten noe skrift på helt til høyre i høyre kolonne? Mulig kolonnen skal være tilpasset så og så bred reklame, men det er dårlig designmessig vertfall. Jeg mener dette må fikses på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå