Gå til innhold

Vil du hjelpe hw.no med litt design?

Anbefalte innlegg

Vi i hw.no jobber for tiden med å omstrukturere sidene våre, og i den forbindelse gjøre en del endringer i vårt design. Vi har det meste på plass, men sliter litt med å lage noen freshe "overskrifter", av typen "Siste fra forum", "Siste fra bruktmarked" osv. Heldigvis har vi en dyktig gjeng her på forumet, så derfor håper vi å kunne få litt hjelp av en av dere! Det blir ikke noen stor konkurranse med premier og slikt, men dersom noen har tid til å slenge sammen noe (helst ganske fort) så ta kontakt med meg på PM snarest. Jeg vil da sende dere info om hvor dere kan se det vi jobber med, slik at dere vet hva dere har å forholde dere til. "Premien" vil bestå av heder og ære på forumet, samt navnet sitt på "Om oss" eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folkens, "vi" trenger seriøst skikkelig bra hjelp for å få det nye designet til å se skikkelig flott ut, så har du sjangse til å lage et par knapper vil "vi" (Dem) nok være evig takknemlige :)

Det skal mer enn pene knapper for å få det skikkelig pent.. :p

Lenke til kommentar

Joda, heh, ville bare ikke spre for mye misnøye ovenfor det. Må prøve å se ting fra the good side :)

Dere er sikkert mer enn bare velkommen til å sette opp et designforslag selv - problemet er bare tidsfristen. Som nå nærmer seg skummelt liten.

Lenke til kommentar

Kan dere i det minste bytte ut den svære hw.no-logoen (den som er i hw.no-skinnet nå) med en mindre en i bedre kvalitet. Den som er nå er faktisk litt skjev, og har ikke likt mellomrom mellom de forskjellige delene bokstavene består av.

Lenke til kommentar
Nå som dere legger om designet vil jeg anbefale dere å ta en tur inn om WAI og ta med de retningslinjene i betraktningen. Tiden begynner å bli moden for at sider skal være mer en bare å se "flotte" ut :)

Når man her kan få begge deler, og driver et av norges største datanettsider, så ser jeg vitterlig ikke poenget med å bare ta en av delene..

I tillegg er det sant som HalTan sier..

Har sett flere design fra folk her som er penere enn det som kommer.. :cry: Mulig tidsfristene er knappe, men er det ikke mulig å bruke den betaen som kommer i en liten periode mens man utvilker en side som har begge deler..?

Lenke til kommentar

/me har ikkje sett det nye! :woot:

...trur eg ivertfall.

Finare design? Dette er langt, LANGT fra finare. For ein total valdtekt av eit relativt presentabelt nettsted.

Rettelse:

Finare design? Dette er langt, LANGT frå finare. For ei total valdtekt av ein relativt presentabel nettstad.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...