Zeph Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har fått i oppgåve å renske ei maskin for onkelen min. Etter å ha kjørt antivirus og adaware (som fant 400 filer) og oppdatert alt av Windows Update så er det framleis problemer. Har til og med kjørt eit program kalt PC Bug Doctor som fjerna 115 feil på maskina. Saken er at det kjem opp eit vindu med feilmeldingen: ECC forårsaket en ugyldig sidefeil i modulen ECC.EXE ECC forårsaket en ugyldig sidefeil i modulen Kernel32.dll Ddhelp forårsaket en ugyldig sidefeil i modulen MSCRV.dll (elns) Står i tillegg "Programmet vil bli avsluttet bla bla bla" Ecc.exe er ei Telenor fil. Trur det var oppkoblingsprogrammet for Telenor ADSL. Dei 2 første feilmedlingane kjem ved oppstart og så kjem det fleire dersom eg surfer litt på nettet. Eg har lest litt rundt, blant anna på Microsoft sine sider, men har ikkje funne noko som passar. Fant "Explorer forårsaket..." og fleire andre, men ikkje dei eg har. Maskina burde hatt seg ein formatering, men eg vil helst sleppe det Er det håp? Er det program (helst gratis) som kan fikse slikt? Eg kan skaffe screenshots av feilmeldingane om det er nødvendig. Endret 8. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå