Joachim_F Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vi har allerede fått sjansen til å se hvordan enspiller-gameplayet i Ground Control II arter seg - nå er det på tide å finne ut hvordan det fungerer i flerspiller. Les artikkelen her Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette kan nok bli morsomt. Husker jeg spilte en del GC når det kom ut, og toeren ser jo ut til å bli meget bra. Håper demoen funker uten alt for mange problemer. Lenke til kommentar
Quale Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Litt problemer er det. Mest irriterende er nettverkskoden som har en stygg tendens til å droppe spillere. Men når det er sagt synes jeg dette var lidderlig morro. Ikke noe revolusjon, men veldig pent og stilren interface samt at jeg digger at folk kan komme og gå, som i fps. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hehe... Vi var med på NERD og spillet dette spille over internett Kom på TV og greier Vi hadde egentlig ikke peiling på hva vi skulle gjøre men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg