King-Nothing Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg bestilte HeatoN pakken hos steelpad.com istad, og hadde da litt problemer med webshop`en der. Første gang fikk jeg denne beskjeden: "the order is too heavy for the system, please go back and split it" (elle noe i den duren) Jeg gikk tilbake, og fant da ut at jeg hadde brukt et feil nr. (betalte med VISA) Andre gangen gikk det helt fint. Men jeg har ikke motatt kvittering pr mail ennå, (ca 1t siden jeg bestilte) og det har blitt trukket to nesten identinske beløp fra konto`n min. Det ene er på 432,20 det andre på 432,04. Kan de ha trukket penger den gangen det ikke funket også? (den ene gangen var beløpet i danske kroner, mens den andre gangen var det euro. Trodde kanskje det var det som var feilen da det ikke funket første gangen, så det forklarer vel den lile forskjellen på beløpene) Disse ble trukket omtrent helt likt. Det skal vel ikke bli trukket penger av konto`n, så lenge jeg fikk en feilmld i webshop`en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå