thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) lurer på hvor lang tid det tar å overføre 4GB over usb1.1... har ikke usb 2 :\ noen som vet om den støtter firewire? har ikke sett noe om det men.. har det i audigy lydkortet Endret 8. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) glem det, fant ut at det tar over en time...kjiipern... Men, hvis det er noen innom her som har prøvd den: tror dere jeg blir fornøyd? virker som en ganske grei spiller til prisen, du får jo 4GB i en spiller til rett over 2lapper og den er ganske liten...hmm Endret 8. juni 2004 av 2mass Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 glem det, fant ut at det tar over en time...kjiipern... Men, hvis det er noen innom her som har prøvd den: tror dere jeg blir fornøyd? virker som en ganske grei spiller til prisen, du får jo 4GB i en spiller til rett over 2lapper og den er ganske liten...hmm Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 glem det, fant ut at det tar over en time...kjiipern... Men, hvis det er noen innom her som har prøvd den: tror dere jeg blir fornøyd? virker som en ganske grei spiller til prisen, du får jo 4GB i en spiller til rett over 2lapper og den er ganske liten...hmm Jeg syns denne spilleren er helt konge. Syns man får mye for pengene her jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå