Lokaltog Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Noen som har laga gjestebok enda..? Hvis ikke kan jeg sette istand enten tekst eller MySQL-basert gjestebok uten alt for store problemer.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Den er visst laget allerede, skal bare implementeres i hovedsiden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg har lagt til #innholdsfelt p { text-align: justify; } ordnet kontaktskjemaet og fikset sendmail slik at alle felter må være utfylt uten å die() Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Jepp ser du har fixet den ,men de rubrikkene for navn,epostadresse og emne, kom litt rart i forhold til hverandre . Glem det ser ok ut nå Endret 14. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Hei jeg regner med at dere gir et hint når dere er ferdige Dette er ikke ment som mas,ta den tid som trengst Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Damn, det var det jeg skulle gjøre i dag. Se om jeg får skvisa det inn på timeplanen i morgen. Endret 14. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Alt i orden," Rom var ikke bygd på en dag" :-) Ta den tid du trenger,men gi meg et hint når du er ferdig . Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det må jeg si. Du har dine disipler Snekker'n... Ikke vanskelig å se at de kan det di holder på med. Gratulerer med ny hjemmeside!! (sålangt) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Nei jeg har ingen disipler, jeg tok sjansen og spurte pent om noen var villig til å hjelpe meg . Dette fikk jeg positiv respons på og er dem evig taknemmelige for det . Så får jeg håpe jeg kan gjøre noe igjen for dem en annen gang . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Hmm... Rart.http://images.lagring.net/kontaktsnekkern.png Nettleser? Funker fint i både (Mozilla && Opera 7.51) @ Linux og i (IE) @ Windows her... Microsoft XP, IE 6 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei jeg har ingen disipler, jeg tok sjansen og spurte pent om noen var villig til å hjelpe meg .Dette fikk jeg positiv respons på og er dem evig taknemmelige for det . Så får jeg håpe jeg kan gjøre noe igjen for dem en annen gang . Det har du vel alt gjort med dine tester å underholdene worklog's. Stå på, det er sånne ting som gjør forumet så inntresangt å lese. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Takk for det , alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger . Må bare si det er mange her på forumet som gjør en god jobb, ikke minst de gutta som holder til her , jeg har forlengst tatt av meg hatten for det arbeidet de gjør . Endret 15. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Takk for det , alltid hyggelig med positive tilbakemeldinger .Må bare si det er mange her på forumet som gjør en god jobb, ikke minst de gutta som holder til her , jeg har forlengst tatt av meg hatten for det arbeidet de gjør . Tror nok absolutt at du er en av dem de fleste tar av seg hatten for, du har jo uten tvil tilføyd forumet mye mer enn de fleste. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 http://snekkerboden.com/?do=kontakt hr går send knappen "utenfor designet" i IE 6 hvertfall.... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvordan ser kontaktskjemaet ut nå, da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Hvordan ser kontaktskjemaet ut nå, da? det ser finfint ut no, bortsett fra at det er vanvittig liten tekststørrelse i det. Lenke til kommentar
TorS Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Kontaktskjemaet ser helt fint ut for meg... Knappene er like langt ut som alt annet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Jepp her også, det som mangler nå er vel å få gjesteboka inn. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Ja, gjesteboken skal jeg få ordnet i morgen. Må bare kvitte meg med kjæresten min først. Og så må det være på et tidspunkt der ikke går fotballkamp på TV. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Nå ble kontaktskjemaet fiksa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå