Arve Systad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Da seier eg meg ferdig, trur den skal funke optimalt i alle browsere no. Da er det berre å vente på en eller anna til å snekre sammen et godt publiseringssystem Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Tror noen ble skremt av publiseringssystemet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Ikkje noke problem å få inn litt meir datarelatert grafikk i header - will do, sir! (men ikkje akkurat no ) Ah! Så den nye nå! Den var kul Endret 13. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis det er ønskelig kan jeg sikkert mekke sammen et publiseringssystem i kveld eller i morgen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Hvis det er ønskelig kan jeg sikkert mekke sammen et publiseringssystem i kveld eller i morgen. Høres flott ut, takk skal dere ha Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Nå ligger ihvertfall siden ute på snekkerboden.com Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 snekkerboden.com Noen bør også sørge for å skaffe en ny gjestebok, eventuelt tilpasse den gamle det nye designet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kontaktskjemaet ble også mildt sagt feil. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Kontaktskjemaet er ikke ordnet før nå, men nå virker det. Gjesteboken ble laget før resten av siden, men det kan ordnes nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Snekker`n gjennomgår nå en lær HTML på 3 sekunder, så han holder selv på å oppdatere forsiden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2004 Vil vel ikke kalle det en oppdatering direkte , er vel vanskelig å bli mer amatør en jeg er på dette Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Snekker`n gjennomgår nå en lær HTML på 3 sekunder, så han holder selv på å oppdatere forsiden. Hvorfor ikke bare kjøre det gjennom post_parse() ? Mye lettere med BBCode, noe jeg er 100% sikker på at snekkern mestrer bra. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Kontaktskjemaet er ikke ordnet før nå, men nå virker det. Kontaktskjemaet er utenfor innhold-diven. It need's margin Endret 13. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 oj, har folk stjelt fra min server og lagt ut på snekkerns eget domene? Fy! neida Er det Toolshed eller SirIce som lager publiseringssystemer og sånt, eller begge to? Om der er ting som du (snekkern) vil ha forandra i designet, så er det berre å skrike ut - småforandringer er gjort på null komma svisj! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 SirIce: Er det bare meg som ikke skjønner hva du mener? arve87: Jeg har stjålet designet, ja. Det er SirIce som holder på med det. Jeg skal vel kun fikse gjesteboken inn på siden hans, så er min jobb gjort. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 SirIce: Er det bare meg som ikke skjønner hva du mener? I'll enlighten you Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hmm... Rart. http://images.lagring.net/kontaktsnekkern.png Nettleser? Funker fint i både (Mozilla && Opera 7.51) @ Linux og i (IE) @ Windows her... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nydelig side må jeg si = Bare en liten ting jeg grublet litt på; Med hensyn til domenet (navnet) burde ikke bildet i headeren være noe mere snekker-relatert? Et printkort er vel ikke akkurat synkront med bjelker og spiker? Snekker'n: Om du skulle føle for et forum stiller jeg om mulig opp med en kategori med deg som moderator i mitt forum. Siden de andre har bidratt med koding, er dette det eneste jeg kan bidra med.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Tja på den ene siden kunne det vert et bilde som var snekkerrelatert , men på den andre siden så blir det vel neppe så mye snekkerinfo å finne. Det blir nok heller mere datarelaterte ting . Jeg synest gjengen her har gjordt en GLIMRENDE jobb (for å si det pent). Vet ikke hvordan jeg skal få gjenngjelde dette , det står iallefall respekt av gutta, at de gadd å bruke tid på dette. Nok en gang TUSEN TAKK Endret 14. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Fyf.. snekkern.. du har 8850 poster her på forumet!!! Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå