huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Meget bra arve! Har ikke mer å si..bra at du xhtml validerte også, til slutt . Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 meget smooth, det må jeg si! men, jeg tror jeg må si meg litt enig med sirice angående den forskyvinga av :hover i menyen, jeg får heller en følelse av at det er en feil enn en effekt som er lagt inn... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Takk for finfin kritikk, har forandra mouseover på menyen no - bedre? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 meget smooth, det må jeg si! men, jeg tror jeg må si meg litt enig med sirice angående den forskyvinga av :hover i menyen, jeg får heller en følelse av at det er en feil enn en effekt som er lagt inn... Enig, men ellers var det søtt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det meningen at det skal faux columns-bildet skal gå forbi footer? Gjør ihvertfall det i Firefix. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Er det meningen at det skal faux columns-bildet skal gå forbi footer? Gjør ihvertfall det i Firefix. skal sjå på det, men det er ikkje logisk at det skjer (*eeid, firefox*! edit: har sett litt på det no, funker det no da? Endret 12. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det meningen at det skal faux columns-bildet skal gå forbi footer? Gjør ihvertfall det i Firefix. skal sjå på det, men det er ikkje logisk at det skjer (*eeid, firefox*! Joda. Når den er slik i Firefix 0.9 og, er det noe alvorlig gale med koden din... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det meningen at det skal faux columns-bildet skal gå forbi footer? Gjør ihvertfall det i Firefix. skal sjå på det, men det er ikkje logisk at det skjer (*eeid, firefox*! Joda. Når den er slik i Firefix 0.9 og, er det noe alvorlig gale med koden din... Det er både lol og lattis å si FireFix Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Kjempe bra arve !!! Du klarer det meste ! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://images.lagring.net/snekker.png Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://images.lagring.net/snekker.png hmm, får sjå på det i morra.. og det plager meg at slike ulogiske ting skjer. Det er ingenting i koden som tilseier at der skal vere et mellomrom... :\ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Endre div#footer p { background: url(images/footer_bunn.gif) no-repeat bottom; color: #B4A070; text-align: center; font-size: 0.7em; padding-bottom: 1.4em; padding-top: 0.4em; } til div#footer p { background: url(images/footer_bunn.gif) no-repeat bottom; color: #B4A070; text-align: center; font-size: 0.7em; padding-bottom: 1.4em; padding-top: 0.0em; } Så funker det bra i FF i hvert fall EDIT: Glemte å si det viktigste: Kongebra side arve! Good Job! Endret 13. juni 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 http://images.lagring.net/snekker.png hmm, får sjå på det i morra.. og det plager meg at slike ulogiske ting skjer. Det er ingenting i koden som tilseier at der skal vere et mellomrom... :\ (Påsan kjører Linux, vet ikke om det har noe å si - siden bøgger ikke her (IE, Opera og Firefox) hvertfall...) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (Påsan kjører Linux, vet ikke om det har noe å si - siden bøgger ikke her (IE, Opera og Firefox) hvertfall...) Jeg kjører Opera 7.51! På linux, ja, men... Vi får se når han følger Loomy og endre 0.4 til 0. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (Påsan kjører Linux, vet ikke om det har noe å si - siden bøgger ikke her (IE, Opera og Firefox) hvertfall...) Jeg kjører Opera 7.51! På linux, ja, men... Jeg testet på Opera 7.51 jeg også, på win riktignok ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Okei, gjort som loomy sa - funker det no? EDIT: Slenger inn en ny link for dei som ikkje gidder å leite: http://www.absentvoid.com/hwno/snekkern/ Endret 13. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Sehr gut! Funker i IE6 og FF 0.8 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Ja, det gjorde susen. Nå er det bra! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Funker fett i FF 0.9RC1 ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå