pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Toolshed: PM sendt. Mail sendt! Og, ja, dato kan jeg putte inn med en gang. Endret 12. juni 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Arve: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten? Veit ikkje, men det blir berre sånn.. Gjør ingen stor forskjell i praksis uansett, når eg skriver så rein og fin kode Jeg kan gå gjennom koden og mekke XHTML ut av den hvis du vil. Toolshed: Mail besvart. Endret 12. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kan gå gjennom koden og mekke XHTML ut av den hvis du vil. No need, dude! Det er _ingen_ praktisk forskjell overhodet mellom XHTML og HTML 4.01 strict. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kan gå gjennom koden og mekke XHTML ut av den hvis du vil. No need, dude! Det er _ingen_ praktisk forskjell overhodet mellom XHTML og HTML 4.01 strict. Om noen år er det det (kanskje) Så visst man først skal validere, så hvorfor ikke bare kjøre på med xhtml? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Toolshed: Mail besvart. Hmm... Jeg har ikke fått noe, ennå. Arve87: Hvorfor ikke xhtml? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Toolshed: Mail besvart. Hmm... Jeg har ikke fått noe, ennå. Arve87: Hvorfor ikke xhtml? Les en tidligare post; eg har egentlig ingen spesiell grunn til det, men det har berre blitt slik - og eg vil fortsette heilt til det blir nødvendig å skrive XHTML. Prinsipp. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Les en tidligare post; eg har egentlig ingen spesiell grunn til det, men det har berre blitt slik - og eg vil fortsette heilt til det blir nødvendig å skrive XHTML. Prinsipp. Det er som å bruke Linux 2.2 helt til det blir nødvendig å bruke 2.6. Jaja... Don't fix what ain't broken, huh? Må si meg litt uenig med innstillingen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Les en tidligare post; eg har egentlig ingen spesiell grunn til det, men det har berre blitt slik - og eg vil fortsette heilt til det blir nødvendig å skrive XHTML. Prinsipp. Det er som å bruke Linux 2.2 helt til det blir nødvendig å bruke 2.6. Jaja... Don't fix what ain't broken, huh? Må si meg litt uenig med innstillingen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Javel da! Så skal eg lage den i valid XHTML strict! Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Javel da! Så skal eg lage den i valid XHTML strict! That's the spirit! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Vel, okei - ferdig! .. ja - i XHTML strict... http://www.absentvoid.com/hwno/snekkern/ <== Slakt! Etter det eg veit så virker den som den skal iallefall i opera 7.50 og i IE6. Om folk kan teste i andre browsere så sett i gang Endret 12. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
phanti Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Meget snaxy design, ikke utbrukt fargevalg, som hvertfall jeg likte godt. Kan se for meg at workloggen hans blir temmelig lang etterhvert, så det hadde kanskje vært ålright å sett sida med litt "lenger" innhold? eller hvordan du har tenkt å løse det... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Jepp, så sikkelig bra ut det der Lenke til kommentar
green1 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Bra design Arve! Ikke noe å pirke på der! og attpåtil gjør du det gratis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Bra design Arve! Ikke noe å pirke på der! og attpåtil gjør du det gratis Ja, står respekt av dette Lenke til kommentar
green1 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 8887 innlegg mye det der ja:P du har sikkert fortjent det er du ferdig Arve eller skal du pirke mer på det`? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 mmmmmm Nå fikk det en mer datarelatert design. Likte det jeg vertfall Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 den så jo veldig bra ut, skulle ønske jeg kunne lage så bra sider(får vel bare prøve meg litt frem ) Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Mulig at det er kun her det skjer, eller at det skal være slik, men jeg får en hvit boks bak linkene i menyen når jeg fører musa over. Har litt vanskeligheter for å ta skjermskudd av det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Mulig at det er kun her det skjer, eller at det skal være slik, men jeg får en hvit boks bak linkene i menyen når jeg fører musa over. Har litt vanskeligheter for å ta skjermskudd av det. Kommer ant.vis av ul#meny li a:hover { color: #B39C64; background: #FFFCF2; padding: 1px; border: 1px solid #FFFBEB; } IMO passet ikke det helt inn, og liker heller ikke at en link forskyver seg på hover. Ellers ser dette veldig bra ut dette arve! Både designmessig og typografisk sett. Good (and free) work! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå