Gå til innhold

Trenger en hjemmeside

Anbefalte innlegg

Har sittet og sett på det forslaget og må si jeg liker det bedre og bedre, det jeg lurer på er hva som kommer i det hovedfeltet som det nå står bare mye tekst i, kommer det et bilde her? I så fall vil det vere relatert til navnet "snekkerboden" ser jeg ingen problemer med at resten blir som det er .

Jeg bare spør da jeg som sagt ikke vet .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke noe fint med den blomsten eller hva dte er i banneren syns jeg :)

Kan du ikke ta ett bilde av noe som har med data å gjøre, han skal vel ha workloggene sine der ... ha den smell KULE pc'en sin der !!! Har fulgt med på prosjektet ditt skjønner u snekkern ! :D

Lenke til kommentar
...det jeg lurer på er hva som kommer i det hovedfeltet som det nå står bare mye tekst i, kommer det et bilde her?

Der kommer innholdet - teksten som er der no er berre for å illustrere korleis den vil sjå ut med innhold ;)

Der vil med andre ord havne både bilder og tekst..

Kan prøve å ta et par bra closeup bilder av et skjermkort eller to, og prøve å få det litt stilig til i header, eh? :)

Lenke til kommentar

Det passer du hvordan du vil gjøre dette,du har frie hender .

Som nevnt var ikke det som stod der så dumt egentlig , mulig det kan bli penere med noe annet jeg vet ikke, dette vil vel også ha noe å si med helheten på siden .

Som sagt du er sjefen her . :thumbup:

Lenke til kommentar
Headeren må være snekker-relatert

Det mener jeg også!

Hammer og sag :D vel vi får se , men dere kan jo prøve å gjette på hvem som er mest spent :D

Iallefall stor takk til Toolshed for gjesteboka du lagde , setter stor pris på at dere gidder :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Har ikke det nei , du styrer som sagt denne skuta og jeg er sikker på at du får et meget bra resultat uansett :thumbup:

Takk for holdningen iallefall! :blush:

Prøver å ta et par stilige bilder som kan brukast no, men om dei passer vil tida vise. Begynner høgst sansynlig med koding av sida i kveld :woot:

Lenke til kommentar
Jeg har ihvertfall laget noe greier som kan brukes som worklog. Hvis du ville ha noe slikt, altså.

Drit i designet, og har ikke laget noen redigerings- eller slettefunksjon ennå.

Brukernavn: snekkern

Passord: passord

Hmm, ikkje dum den du - og å style den litt med CSS er ikkje noke problem ;)

En idè å legge til en "postet (dato)" funksjon? ;)

Lenke til kommentar
Jeg har ihvertfall laget noe greier som kan brukes som worklog. Hvis du ville ha noe slikt, altså.

Drit i designet, og har ikke laget noen redigerings- eller slettefunksjon ennå.

Brukernavn: snekkern

Passord: passord

Var ikke den litt "basic"? En "postet: [dato]", og gjerne en redigeringsfunksjon hadde vært greit.

Dessuten tror jeg ikke snekkern kan spesielt mye HTML, og da blir det å style tekst og sette inn bilder og linker litt vanskelig. Jeg kan sørge for å få implementert (kult ord, ikke sant?) BBCode, hvis det er ønskelig.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Som sagt jeg kann svert lite/ingenting av dette , er enklere for meg å hive opp en enebolig om dere skjønner tegninga  :-)

derfor skal du mase på en av våre "PHP-folk" om å få satt sammen et godt publiseringssystem til deg ;)

/me har begynt kodinga :woot:

edit: ferdig HTML versjon, uten CSS her.

*begynne med stylinga*

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Toolshed: PM sendt. ;)

Arve: :w00t: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten?

Og jeg går ut ifra at siden du lager validerer i XHTML.

Nei.

Eg skriver ikkje validert XHTML - men validert og fint strukturert HTML 4.01 strict ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...