Boralis Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Har sittet og sett på det forslaget og må si jeg liker det bedre og bedre, det jeg lurer på er hva som kommer i det hovedfeltet som det nå står bare mye tekst i, kommer det et bilde her? I så fall vil det vere relatert til navnet "snekkerboden" ser jeg ingen problemer med at resten blir som det er . Jeg bare spør da jeg som sagt ikke vet . Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bra side Arve87! den var stiligt! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Det var ikke noe fint med den blomsten eller hva dte er i banneren syns jeg Kan du ikke ta ett bilde av noe som har med data å gjøre, han skal vel ha workloggene sine der ... ha den smell KULE pc'en sin der !!! Har fulgt med på prosjektet ditt skjønner u snekkern ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 ...det jeg lurer på er hva som kommer i det hovedfeltet som det nå står bare mye tekst i, kommer det et bilde her? Der kommer innholdet - teksten som er der no er berre for å illustrere korleis den vil sjå ut med innhold Der vil med andre ord havne både bilder og tekst.. Kan prøve å ta et par bra closeup bilder av et skjermkort eller to, og prøve å få det litt stilig til i header, eh? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Det passer du hvordan du vil gjøre dette,du har frie hender . Som nevnt var ikke det som stod der så dumt egentlig , mulig det kan bli penere med noe annet jeg vet ikke, dette vil vel også ha noe å si med helheten på siden . Som sagt du er sjefen her . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Headeren må være snekker-relatert Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Headeren må være snekker-relatert Det mener jeg også! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Headeren må være snekker-relatert Det mener jeg også! Hammer og sag vel vi får se , men dere kan jo prøve å gjette på hvem som er mest spent Iallefall stor takk til Toolshed for gjesteboka du lagde , setter stor pris på at dere gidder Endret 12. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 om du har et fint bilde av "hammer og sag" så send det gjerne, er nemo problemo å legge inn et nytt bilde i header.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Har ikke det nei , du styrer som sagt denne skuta og jeg er sikker på at du får et meget bra resultat uansett Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har ikke det nei , du styrer som sagt denne skuta og jeg er sikker på at du får et meget bra resultat uansett Takk for holdningen iallefall! Prøver å ta et par stilige bilder som kan brukast no, men om dei passer vil tida vise. Begynner høgst sansynlig med koding av sida i kveld Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har ihvertfall laget noe greier som kan brukes som worklog. Hvis du ville ha noe slikt, altså. Drit i designet, og har ikke laget noen redigerings- eller slettefunksjon ennå. Brukernavn: snekkern Passord: passord Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Dette blir bra arve87! Bare få byttet ut den banneren med en skikkelig snekker banner nå, så blir dette supert. "Snekker'n" sine prosjekter trenger virkelig en god webside! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har ihvertfall laget noe greier som kan brukes som worklog. Hvis du ville ha noe slikt, altså. Drit i designet, og har ikke laget noen redigerings- eller slettefunksjon ennå. Brukernavn: snekkern Passord: passord Hmm, ikkje dum den du - og å style den litt med CSS er ikkje noke problem En idè å legge til en "postet (dato)" funksjon? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Jeg har ihvertfall laget noe greier som kan brukes som worklog. Hvis du ville ha noe slikt, altså. Drit i designet, og har ikke laget noen redigerings- eller slettefunksjon ennå. Brukernavn: snekkern Passord: passord Var ikke den litt "basic"? En "postet: [dato]", og gjerne en redigeringsfunksjon hadde vært greit. Dessuten tror jeg ikke snekkern kan spesielt mye HTML, og da blir det å style tekst og sette inn bilder og linker litt vanskelig. Jeg kan sørge for å få implementert (kult ord, ikke sant?) BBCode, hvis det er ønskelig. Endret 12. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Som sagt jeg kann svert lite/ingenting av dette , er enklere for meg å hive opp en enebolig om dere skjønner tegninga :-) Endret 12. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Som sagt jeg kann svert lite/ingenting av dette , er enklere for meg å hive opp en enebolig om dere skjønner tegninga :-) derfor skal du mase på en av våre "PHP-folk" om å få satt sammen et godt publiseringssystem til deg /me har begynt kodinga edit: ferdig HTML versjon, uten CSS her. *begynne med stylinga* Endret 12. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Toolshed: PM sendt. Arve: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Arve: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten? Veit ikkje, men det blir berre sånn.. Gjør ingen stor forskjell i praksis uansett, når eg skriver så rein og fin kode Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Toolshed: PM sendt. Arve: @ pure HTML! Hvorfor ikke gå for XHTML når du først er i gang, forresten? Og jeg går ut ifra at siden du lager validerer i XHTML. Nei. Eg skriver ikkje validert XHTML - men validert og fint strukturert HTML 4.01 strict Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå