Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Hva vil det si?? At koden er korrekt i følge W3C's standarder. Altså at man ikke bruker koder/tager som er utgått. Endret 10. juni 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Jeg ble litt forvirret her nu nå har jeg fått en gjestebok ,men vet ikke om det er noen igang med en komplett hjemmeside eller ikke .Vil jo vere for dumt å få flere til å gjøre det samme Er iallefall takknemmelig for responsen , så om noen er igang med dette gi et hint Det som skjer er at Arve87 lager et bilde. Det sender han videre til den som skal lage hjemmesiden. Det være seg meg, sirice, jorgenindahouse, PoleCat eller Jibril2k (til de potensielle som ikke ble nevnt, no hard feelings, jeg gadd bare ikke ramse opp alle). Når vedkommende har mottatt bildet fra Arve87, deler han/hun det opp og lager en (x)HTML-fil samt en CSS-fil. Deretter lager en person, jeg eller sirice eller lokaltog et php-script som bare skal include, evt. annet som krever serverside script (worklog) og så er det bare opp til deg å legge inn alt innholdet. Men som sagt, vi venter på arve87. Det er nesten som Linux-verdenen. Når det er så mange som bidrar, koster det ingenting, og arbeidet går kjapt. Endret 10. juni 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 At koden er korrekt i følge W3C's standarder. Altså at man ikke bruker koder/tager som er utgått. Eller andre feil som ikke å avslutte tagger, o.l. Den vanligste feilen: <p>Her kommer mye tekst. Mer tekst osv. <p>ny paragraf I tillegg til dette <body bgcolor="darkgreen" link="lightyellow" alink="othercolors" vlink="mostlybogus"> Altså bruk av HTML til å sette opp utseendet på siden istedenfor CSS. Pluss mangel på doctype. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Nok en gang bøyer meg i støvet , ja jeg gleder meg faktisk som en unge nå Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Men som sagt, vi venter på arve87. Det er nesten som Linux-verdenen. Når det er så mange som bidrar, koster det ingenting, og arbeidet går kjapt. Bortsett fra hvis man støter på flaskehalser. *kremt* Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men som sagt, vi venter på arve87. Det er nesten som Linux-verdenen. Når det er så mange som bidrar, koster det ingenting, og arbeidet går kjapt. Bortsett fra hvis man støter på flaskehalser. *kremt* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Når vedkommende har mottatt bildet fra Arve87, deler han/hun det opp og lager en (x)HTML-fil samt en CSS-fil. Unnskyld meg her, men altså - å mekke HTML/CSS klarer eg _veldig_ fint sjøl Holder på med teh design as I write.. Lysegulbrunbeige farger blir vel fint? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Holder på med teh design as I write.. Lysegulbrunbeige farger blir vel fint? *se rart på arvis* Kødder du? Jaja. Du har fått til rosa før også! Dette kan bli veldig spennende. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Unnskyld meg her, men altså - å mekke HTML/CSS klarer eg _veldig_ fint sjøl Joda, men her kreves validert og strukturert kode, og da bør arbeidet overleveres til de som kan skrive dette. Neida! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Holder på med teh design as I write.. Lysegulbrunbeige farger blir vel fint? *se rart på arvis* Kødder du? Jaja. Du har fått til rosa før også! Dette kan bli veldig spennende. Sjøl er eg fornøyd med fargevalget iallefall Men - så var det det å sette sammen et litt orginalt, men samtidig funksjonellt oppsett... *tenke* Joda, men her kreves validert og strukturert kode, og da bør arbeidet overleveres til de som kan skrive dette. HRMF! Endret 11. juni 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Okei - er egentlig litt redd for å vise fram denna, er veldig usikker på om den er fin eller ikkje sjøl... Klarer aldri å dømme egne verk liksom http://www.absentvoid.com/hwno/snekkerfisk.jpg <= Kritiser! Og ver ærlig! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Blir lettere å se om det er bra eller ikke når du har den som en ferdig side. Da kan andre elementer enn bare designet kritiseres også Konseptet så fint ut, men med bare en fisk er det vanskelig å uttale seg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Joda, helt grei fisk, men den var ikke særlig snekkerbodaktig. Når jeg tenker snekkerbod, er ikke det det første som slår meg, kan du si, men fargevalget, derimot, var veldig bra. Og jeg går ut ifra at siden du lager validerer i XHTML. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Få inn et annet bilde i header. Noe datarelatert tror jeg vil passe bedre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Og jeg går ut ifra at siden du lager validerer i XHTML. Nei. Eg skriver ikkje validert XHTML - men validert og fint strukturert HTML 4.01 strict Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Så litt på den nå og syntes fargevalget var bra , rolige greie farvesammensetninger som ikke gjør deg sliten etter å ha sett på dem , jeg kunne også ha tenkt meg et annet bilde om det var mulig, enten mer datarelatert eller relatert til navnet . Ikke fordi det var stygt, det var det nemmelig ikke . Men som sagt det er dere som lager denne så stå på jeg blir fornøyd uansett (nesten) Endret 11. juni 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Ikkje noke problem å få inn litt meir datarelatert grafikk i header - will do, sir! (men ikkje akkurat no ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Takker og bukker nok en gang, det ser meget bra ut så langt og det blir sikkert enda bedre når alt er på plass, gleder meg faktisk stort til å se det endelige res . Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Herregud så høflige alle var mot snekker'n da.. Men han har da gjort seg fortjent til det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Herregud så høflige alle var mot snekker'n da.. Fordi Snekker'n var hyggelig mot alle. Slik funker det. Men han har da gjort seg fortjent til det.. Ja, fordi han oppfører seg, og ikke "krever" slik vi har sett her før. Ikke fordi han er en aktiv og dyktig forumist med latterlig dyr maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå