Gå til innhold

Trenger en hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal vel ikke vite hvordan han vil ha den, da?

Vel jeg har ikke noen spesielle krav akkurat, hadde tenkt en side der jeg kunne legge ut ting og tang, feks workloggen min.

Tar gjerne med gjestebok og muligheter for linking osv ,men dette kan dere og ikke jeg , derfor jeg spør om hjelp .

Siden denne heter snekkerboden , kunne jo siden hete det samme

Lenke til kommentar
Du skal vel ikke vite hvordan han vil ha den, da?

Vel jeg har ikke noen spesielle krav akkurat, hadde tenkt en side der jeg kunne legge ut ting og tang, feks workloggen min.

Tar gjerne med gjestebok og muligheter for linking osv ,men dette kan dere og ikke jeg , derfor jeg spør om hjelp .

Siden denne heter snekkerboden , kunne jo siden hete det samme

Ja, det var det jeg mente....

:oops:

Lenke til kommentar
Du sa du hadde b-one?

Jepp,leier webhotel der (250 MB) har eget domene , snekkerboden.com .

Om noen ønsker å gjøre jobben er det fritt frem,regner med at den/de som gjør dette vet hva som trengst. :)

Hvis du ville gitt meg passord (evt. lag et midlertidig til meg) på PM, skal jeg lage en gjestebok på 1, 2, 3. Men jeg sitter dessverre på en Windows-maskin, så det går kanskje litt tregt... :)

Lenke til kommentar

Jeg ble litt forvirret her nu :confused: nå har jeg fått en gjestebok ,men vet ikke om det er noen igang med en komplett hjemmeside eller ikke .

Vil jo vere for dumt å få flere til å gjøre det samme :blush:

Er iallefall takknemmelig for responsen , så om noen er igang med dette gi et hint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...