Arve Systad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 *planlegge å mekke et lite design til teh snekker i løpet av kvelden omtrent* Lover ingenting though, men fikk litt lyst å prøve nuh Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal vel ikke vite hvordan han vil ha den, da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal vel ikke vite hvordan han vil ha den, da? Vel jeg har ikke noen spesielle krav akkurat, hadde tenkt en side der jeg kunne legge ut ting og tang, feks workloggen min. Tar gjerne med gjestebok og muligheter for linking osv ,men dette kan dere og ikke jeg , derfor jeg spør om hjelp . Siden denne heter snekkerboden , kunne jo siden hete det samme Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du skal vel ikke vite hvordan han vil ha den, da? Vel jeg har ikke noen spesielle krav akkurat, hadde tenkt en side der jeg kunne legge ut ting og tang, feks workloggen min. Tar gjerne med gjestebok og muligheter for linking osv ,men dette kan dere og ikke jeg , derfor jeg spør om hjelp . Siden denne heter snekkerboden , kunne jo siden hete det samme Ja, det var det jeg mente.... :oops: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Du sa du hadde b-one? Jepp,leier webhotel der (250 MB) har eget domene , snekkerboden.com . Om noen ønsker å gjøre jobben er det fritt frem,regner med at den/de som gjør dette vet hva som trengst. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Du sa du hadde b-one? Jepp,leier webhotel der (250 MB) har eget domene , snekkerboden.com . Om noen ønsker å gjøre jobben er det fritt frem,regner med at den/de som gjør dette vet hva som trengst. Hvis du ville gitt meg passord (evt. lag et midlertidig til meg) på PM, skal jeg lage en gjestebok på 1, 2, 3. Men jeg sitter dessverre på en Windows-maskin, så det går kanskje litt tregt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 En ting - circa kor mange menyvalg har du tenkt? Må liksom sette opp sida litt ut i fra det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Tja hvor mange trenger man da , er som sagt veldig usikker på dette . Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Tja hvor mange trenger man da , er som sagt veldig usikker på dette . vanligvis trenger man like mange menyvalg på hovedmenyen som du vil ha undersider/seksjoner Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Gjestebok, nyheter, startside (evt nyheter som startside), worklog, kontakt meg. Trenger man flere? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 vet det, men er litt usikker her,men vil ikke en 5-6 holde tror du Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Man trenger vel ikke mer enn 5-6 stykker nei. Evt kan man lage undermeny o.l. hvis man har bruk for fler, men mindre viktige elementer Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg stiller også mine PHP/MySQL-kunnskaper til disposisjon, hvis du trenger det.. PM så fikser jeg biffen! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes siden var fin nå, jeg. http://www.snekkerboden.com/ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Var litt... ...tom, på en måte... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Var litt... ...tom, på en måte... Innholdet har ikke mye å si. Det viktigste er at den validerer! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det viktigste er at den validerer! Hva vil det si?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg ble litt forvirret her nu nå har jeg fått en gjestebok ,men vet ikke om det er noen igang med en komplett hjemmeside eller ikke . Vil jo vere for dumt å få flere til å gjøre det samme Er iallefall takknemmelig for responsen , så om noen er igang med dette gi et hint Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 lag en konkuranse Finn på noe noe motiverende... ala Dr.Spawn. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Gjestebok, nyheter, startside (evt nyheter som startside), worklog, kontakt meg. Trenger man flere? Nei egentlig ikke,men muligens en med noe sånt som "mine bilder" og en for "linker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå