Gå til innhold

Trenger en hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg være ærlig, hadde det ikke vært fordi det er deg som spør, hadde du nok blitt flamet ganske heftig akkurat nå. :p

"Vi" har som moral her, at for å kunne "få" noe må en selv bidra med noe, og det kan man vel si du til de høyeste grader har gjort på dette forumet.

Noe mer spesifikk info en bare "hjemmeside"?

Lenke til kommentar

Har du penger? Har du en kul bil? Har du en båt? Har du øl?

(du skjønner vel :p)

Men som PoleCat sa, du kommer vel til å få hjelp her tenker jeg! Anbefaler deg å komme med noe spesifikt angående hvordan du vil siden din skal se ut så kan vi heller starte med å bygge på en allerede eksisterende kode...

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar

Takk for raks og hyggelig respons .

Vel jeg har ikke noen spesielle krav akkurat, hadde tenkt en side der jeg kunne legge ut ting og tang, feks workloggen min.

Tar gjerne med gjestebok og muligheter for linking osv ,men dette kan dere og ikke jeg , derfor jeg spør om hjelp .

Siden denne heter snekkerboden , kunne jo siden hete det samme , er som sagt evig taknemmelig om noen gidder dette, en "påskjønnelse" kan man muligens klare å fikse etter hvert .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Bøyer meg i støvet for den enorme responsen her, ja jeg har lyst og lære dette,men så var det dette med tiden da.

Skal se hva jeg får til når høsten kommer og det blir roligere dager.

Mye papirarbeid og i tillegg er samboern dårlig så da er det ikke så greit . Men om noen gidder får vi se om det ikke kan fikses en liten påskjønnelse etterpå, men det kan vi event ta på en PM når den tid kommer :yes:

Jeg leier serverplass hos B-one (250 MB)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hør, hør. DETTE er å spørre pent. Alle andre "tiggere", ta lærdom. :)

Ja det skulle da bare mangle, dette er noe jeg ikke kan og derfor håper å få hjelp til , da bør vel høflighet vere et minimumskrav .

Dessverre ser ikke alle saken slik, gitt..:)

Åssen påskjønnelse snakker man om..? :p

Lenke til kommentar
Tja si det , det får man event diskutere .

Forstod det slik at SirIce kunne vere inntrisert i å gjøre jobben , håper iallefall at det ordner seg .

Mulig han har påtatt seg mer enn jeg aner nå, men det var vel noe publiseringssytem han skulle evt være med på ?

Lenke til kommentar

Med en slik høflighet, og siden det er en høyst respektert bruker på forumet, kan jeg stille med PHP og MySQL. En worklog er aller minste problem. Gjestebok, registrering av brukere, automatisk utsending av mail til påmeldte personer, kontakskjema osv. er heller ikke noe hokus pokus.

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...